Setki niderlandzkich agentów turystycznych zapoznało się z ofertą Polski podczas warsztatów The Travel Club

The Travel Club to największe w Niderlandach stowarzyszenie niezależnych doradców podróży, zrzeszające 444 członków. W ubiegłym roku jego agenci zrealizowali ponad 250 tysięcy rezerwacji dla 750 tysięcy podróżnych, generując obroty przekraczające 300 milionów euro. Klientami organizacji są osoby o wyższych dochodach i wykształceniu, które poszukują mniej znanych, autentycznych destynacji – idealnie wpisujących się w ofertę turystyczną Polski.
Podczas wydarzenia zorganizowanego w formule „speed date” uczestnicy odwiedzali stoiska wystawców w kilkuosobowych grupach. ZOPOT Amsterdam przygotował 20-minutową prezentację, w której przedstawiono najciekawsze propozycje city breaków, turystyki aktywnej, SPA & Wellness oraz praktyczne informacje dla organizatorów podróży.
Największe zainteresowanie wzbudziły krótkie wyjazdy do polskich miast z bezpośrednimi połączeniami lotniczymi z Niderlandów, a także oferty dla rodzin i par seniorów ceniących wypoczynek blisko natury połączony ze zwiedzaniem. Szczególną uwagę przyciągały m.in. regiony takie jak Dolny Śląsk, Pomorze Zachodnie, Małopolska, Pomorze, Mazury i Podlasie.

Agenci działający w strukturach The Travel Club pod marką Holiday Planners mieli już okazję odwiedzić Polskę – w kwietniu tego roku uczestniczyli w wyjeździe studyjnym do Krakowa i Małopolski, zorganizowanym przy wsparciu touroperatora De Jong Intra. Wizyta spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, a The Travel Club zapowiedział chęć kontynuowania współpracy w 2026 roku, w tym organizację kolejnego wyjazdu szkoleniowego do Polski.

