en
en

Rośnie zainteresowanie polską ofertą w USA

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji w Nowym Jorku brał udział w odbywającej się od 7 do 10 grudnia National Conference. Organizatorem wydarzenia, w którym wzięło udział ponad  półtora tysiąca doradców i konsultantów turystycznych oraz blisko ośmiuset dostawców, było Signature Travel Network. Impreza zyskała miano jednego z największych wydarzeń branżowych.

signature.jpg

W programie konferencji znalazły się m.in. seminaria i prezentacje, warsztaty branżowe oraz część wystawiennicza. Każdy z tych elementów stwarzał inne możliwości komunikacji i dotarcia do ekspertów turystycznych oraz przedstawicieli branży z odpowiednio dopasowaną informacją.

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Nowym Jorku aktywnie wykorzystał wszystkie formy obecności.  Od dwóch 50 minutowych prezentacji dotyczących Polski jako celu podróży, przez spotkania warsztatowe, po stoisko informacyjne. Nasi reprezentanci, za każdym razem, spotykali się z dużym zainteresowaniem Polską ze strony przedstawicieli biur podróży. Wielu z nich podkreślało, że widzą wzrost popularności naszego kraju wśród swoich klientów. Przekłada się on również bezpośrednio na ofertę turystyczną Polski oferowaną na rynku amerykańskim. Część przedstawicieli biur podróży wprost przyznawała, że do tej pory koncentrowali się na innych krajach, a teraz chcieliby poszerzyć swoją ofertę także o Polskę, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem.

W Stanach Zjednoczonych coraz częściej mówi się o renesansie agentów turystycznych, których nazywa się już doradcami. Grupa ta ma ogromny wpływ na kreowanie trendów i popytu na konkretne usługi i miejsca, ponieważ cieszy się zaufaniem swoich klientów. Ci powierzają agentom organizację swojego czasu wolnego i bez wahania płacą za takie usługi. Myriad Marketing podaje, że z takich usług korzysta już 35 proc. osób w pokoleniu millenialsów.

Do góry