en
en

Reportaż o polskiej noblistce i promocja polskiej turystyki we Francji

We francuskiej telewizji France 2 wyemitowany został reportaż „Śladami Marii Skłodowskiej-Curie” o miejscach związanych z polską noblistką. To efekt podróży prasowej do Polski, którą zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna.

reportaz_francja_cerie_sklodowska_2018.jpg

Reportaż „Śladami Marii Skłodowskiej-Curie” został wyemitowany w jednym z największych francuskich kanałów telewizyjnych France 2. Program powstał przy okazji premiery filmu fabularnego o życiu polskiej uczonej i noblistki, z udziałem Karoliny Gruszki w roli Marie Skłodowskiej-Curie. To efekt podróży prasowej do Warszawy, którą zorganizowała Polska Organizacja Turystyczna.

- Podróż ekipy telewizyjnej miała miejsce w dniach 8-9 stycznia bieżącego roku. Miniona rocznica 150 lat urodzin wielkiej Polki była i nadal jest okazją do wielu podróży dziennikarskich, które organizujemy i współfinansujemy – podkreśla dyrektor paryskiego ośrodka POT Tomasz Rudomino.

To nie jedyna forma promocji Polski we Francji w ostatnich dniach. W Marsylii odbył się workshop zorganizowany przez stowarzyszenie Réceptifs Leaders z udziałem ponad trzydziestu przedstawicieli branży turystycznej z regionu PACA, Prowansji, Côte d’Azur i Langwedocji.

Workshop przeznaczony był dla podmiotów zainteresowanych turystyką w Polsce, krajach Grupy Wyszehradzkiej a także państw bałtyckich. W ramach tego spotkania Polska Organizacja Turystyczna przygotowała prezentację na temat atrakcji turystycznych naszego kraju.

Marsylia staje się w roku 2018 coraz ważniejszym miastem na francuskim rynku, a jednocześnie istotnym partnerem dla polskich przedsiębiorców, z uwagi na uruchomienie przez Rynair bezpośredniego połączenia lotniczego do Krakowa.

W Marsylii odbędą się w marcu - po raz pierwszy - targi branżowe DITEX, w których Polska Organizacja Turystyczna w partnerstwie z PLL LOT weźmie udział.

Do góry