en
en

Promocja polskich regionów na targach MATKA w Helsinkach

W Helsinkach zakończyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne MATKA. To największa impreza branżowo-konsumencka organizowana w Europie Północnej. 

targi matka.jpg

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w Międzynarodowych Targach Turystycznych Matka w Helsinkach ze swoim nowym stoiskiem narodowym, na którym prezentowała dwa regiony - Pomorze na przykładzie Gdańska i Sopotu oraz Małopolskę z Krakowem. W inauguracji stoiska wziął udział Ambasador RP w Helsinkach Jarosław Suchoples.

Podczas targów Małopolska Organizacja Turystyczna kontynuowała projekt „Promocja oferty gospodarczej, branż przemysłu, czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MSP w ekspansji na rynki zewnętrzne”. W ramach tej promocji na imprezie obecni byli przedstawiciele czołowych przedsiębiorstw z Małopolski działających w zakresie turystyki i czasu wolnego, takie jak: Come To Poland, Ernesto Travel, Avena Travel oraz sieć hoteli Golden Tulip z Krakowa (Kraków City i Kazimierz).

Oprócz biur z Małopolski ofertę naszego kraju prezentowało obecne na rynku fińskim od wielu lat biuro Holiday Travel promujące się już pod hasłem eTravel i współpracujące ściśle z lokalnym biurem Poltravel Oy, a także znany i ceniony na rynku fińskim Furnel Travel International. 

Nowością i zdecydowanym strzałem w dziesiątkę była obecność na targach Polskiego Związku Piłki Siatkowej, który zaakcentował w ten sposób organizację Mistrzostw Europy Piłki Siatkowej Kobiet w Polsce.

W trakcie targów zwiedzający mogli dowiedzieć się więcej o polskiej siatkówce – Mistrzach Świata, o imprezach siatkarskich uznawanych za najlepsze na świecie pod względem organizacyjnym oraz szczegółowo o imprezach, które odbędą się w 2019 roku. Na odwiedzających czekały również niespodzianki przygotowane przez PZPS.

O ofercie turystycznej Polski oraz wydarzeniach kulturalnych organizowanych w naszym kraju odwiedzający goście mogli się również dowiedzieć odwiedzając stoisko obsługiwane przez istniejące już 90 lat Towarzystwo Polsko-Fińskie, które jest jednym z najprężniej działających towarzystw w Finlandii. 

Tegoroczną wystawę odwiedziło prawie 70 tysięcy przedstawicieli branży, dziennikarzy i blogerów oraz klientów indywidualnych planujących urlopy zimowe i letnie. 

 

Do góry