en
en

Promocja Polski na targach The New York Times Travel Show w Nowym Jorku

Polska Organizacja Turystyczna wzięła udział w targach The New York Times Travel Show w Nowym Jorku, gdzie promowała ofertę przyjazdową do Polski. W wydarzeniu uczestniczyli także partnerzy: Polskie Linie Lotnicze LOT, Real Poland, GM Travel oraz AMTA. 

targi_usa1.jpg

The New York Times Travel Show w Nowym Jorku to najważniejsze targi turystyczne na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych i jedne z największych w Ameryce Północnej. Impreza co roku przyciąga ponad 500 wystawców z ok. 170 krajów oraz ponad 30 tys. gości, w tym turystów, przedstawicieli mediów i branży turystycznej.

Polska Organizacja Turystyczna pojawiła się na imprezie z indywidualnym stoiskiem. Naszą obecność wsparły Real Poland, GM Travel oraz American Travel Abroad, którzy prezentowali swoją ofertę przyjazdową do Polski. Polskie Linie Lotnicze LOT informowały o nowym połączeniu z Miami do Warszawy, którego otwarcie zaplanowano na czerwiec 2019 r.

targi_usa2.jpgPolskie stoisko było licznie odwiedzane przez potencjalnych turystów, przedstawicieli branży oraz mediów. Pytano m.in. o atrakcje turystyczne i ofertę największych polskich miast, transport, kuchnię, możliwości uprawiania turystyki aktywnej oraz ofertę SPA. Ważnym tematem było też poszukiwanie korzeni. 

W przededniu targów ZOPOT Nowy Jork brał udział w International Media Marketplace - warsztatach dla przedstawicieli amerykańskich i kanadyjskich mediów. W wydarzeniu wzięło udział ponad 400 dziennikarzy, influencerów oraz producentów programów telewizyjnych, którzy mieli okazję zapoznać się z atrakcjami turystycznymi Polski i najciekawszymi wydarzeniami zaplanowanymi na 2019 rok. IMM to program spotkań przedstawicieli mediów z narodowymi organizacjami turystycznymi z całego świata. To doskonała okazja do nawiązania obustronnej współpracy przy publikacjach poświęconych turystyce.

 

Do góry