en
en

Promocja Polski na targach Borsa Mediterranea del Turismo

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w międzynarodowych targach Borsa Mediterranea del Turismo – niezwykle istotnym wydarzeniu branżowych odbywającym się w Neapolu.

bmt-neapol.jpg

Udział POT w neapolitańskich targach Borsa Mediterranea del Turismo był możliwy dzięki uprzejmości touroperatora Ivotrans. Targi BMT to istotna platforma wymiany informacji, doświadczeń i kontaktów dla organizatorów turystyki wyjazdowej i ich potencjalnych lokalnych korespondentów. W przypadku POT jest to okazja, by zaproponować dołączenie Polski do oferty tym, którzy jeszcze nie proponują jej swoim klientom, jak również rozszerzenia istniejącej oferty o nowe trasy i destynacje.

Borsa Mediterranea del Turismo w zeszłym roku zgromadziło 440 wystawców, 6 000 regionalnych agencji podróży aktywnych głównie na południe od stolicy Włoch i przeszło 22 000 odwiedzających związanych z branżą turystyczną.

Polska Organizacja Turystyczna promowała przede wszystim destynacje city break do miast skomunikowanych lotniczo z największymi ośrodkami na południu Włoch – Neapolem, Bari, Katanią i Palermo. Dzięki rosnącej świadomości Włochów na temat naszego kraju, coraz więcej biur zwraca się z prośbą o sugestie mniej oczywistych miejsc wartych odwiedzenia. W ten sposób istotnie większym zainteresowaniem cieszą się Wrocław, Poznań i Gdańsk, a także parki narodowe i okolice dużych miast, które stwarzają możliwości odpoczynku w otoczeniu natury.

Do góry