en
en
Kontakt

Prezes POT na konferencji „Komercjalizacja sieciowych produktów turystycznych woj. Mazowieckiego”

prezes-pot-na-konferencji-komercjalizacja-sieciowych-produktow-turystycznych.JPG

W Centrum Kultury Wilanów odbyła się 12 października konferencja pot. Komercjalizacja sieciowych produktów turystycznych województwa mazowieckiego, w której udział wzięli m.in. prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk oraz dyrektor Departamentu produktu turystycznego i współpracy regionalnej POT Jacek Janowski.

W Centrum Kultury Wilanów odbyła się 12 października konferencja pot. Komercjalizacja sieciowych produktów turystycznych województwa mazowieckiego, w której udział wzięli m.in. prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk oraz dyrektor Departamentu produktu turystycznego i współpracy regionalnej POT Jacek Janowski.

Organizatorem konferencji była Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną. Wśród zaproszonych gości, obok przedstawicieli POT znaleźli się również m.in. zastępca burmistrza dzielnicy Wilanów Artur Buczyński czy Tomasz Rosset, były sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki i ekspert ds. turystyki.

Celem konferencji było ukazanie modelu tworzenia sieciowych produktów turystycznych, ich przewagi na konkurencyjnym rynku oraz zaprezentowanie dotychczasowych działań na rzecz rozwoju i komercjalizacji.

W imieniu POT prezentację pt. Produkty turystyczne regionów w działaniach Polskiej Organizacji Turystycznej wygłosił dyrektor Jacek Janowski. Wskazywał m.in., że „analiza trendów konsumenckich pozwala wskazać lukę rynkową (niezaspokojone potrzeby konsumentów), które następnie warto wykorzystać bądź to w oparciu o istniejące zasoby, bądź drogą tworzenia całkiem nowych produktów”. – Takie podejście pozwala też zmienić sposób myślenia i odejść od utartych schematów – podkreślał Janowski.

W trakcje konferencji uczestnicy mogli wysłuchać również prezentacji Tomasza Rosseta oraz zastępcy dyrektora biura MROT Iwony Majewskiej, a także zacieśnić relacje podczas indywidualnych spotkań B2B.

Do góry