en
en

Pozytywne oceny polskiej ekspozycji na World Travel Market w Londynie

Ostatni dzień targów World Travel Market w Londynie, podobnie jak dwa pierwsze, obfitował w spotkania z zaproszonymi gośćmi, przedstawicielami mediów i branży turystycznej.

pic_1.jpg

 

Polskie stoisko odwiedził Ambasador RP w Wielkiej Brytanii Arkady Rzegocki. Ambasador pozytywnie ocenił szeroki wachlarz polskich ofert turystycznych promowanych na targach, w tym unikatowe oferty polskich uzdrowisk, specjalistycznych zabiegów medycznych i stomatologicznych.

Polską ekspozycję na World Travel Market oraz działania prowadzone przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie na rzecz włączania Polonii w promocję turystyczną naszego kraju, wysoko ocenił również poseł parlamentu brytyjskiego polskiego pochodzenia Daniel Kawczyński.

Wśród gości polskiego pawilonu warto wyróżnić także ekipę telewizyjną BBC Travel Show, która przygotowała nagrania do programu „20 Second Challenge”. Przedstawiciele Małopolskiej oraz Lubelskiej Organizacji Turystycznej wzięli udział w quizie polegającym na udzieleniu odpowiedzi na pięć pytań w ciągu 20 sekund. Było to nie lada wyzwanie, z którym wystawcy świetnie sobie poradzili. Travel Show, najpopularniejszy program turystyczny BBC, od lat inspiruje i informuje Brytyjczyków o wszelkich nowościach w dziedzinie turystyki zagranicznej.

Na stoisku pojawiła się również ekipa chińskiej rozgłośni radiowej Sino FM. Dziennikarze przeprowadzili rozmowy z wystawcami na temat propozycji turystycznych naszego kraju adresowanych do rynku chińskiego, w tym oferty turystyki medycznej.

Przed zamknięciem targów przedstawiciele POT i ZOPOT Londyn poprosili wystawców o podsumowanie imprezy. Wszyscy rozmówcy wyrazili zadowolenie z udziału w tegorocznej edycji targów, jak również pozytywnie ocenili organizację obsługi stoiska oraz program spotkań z mediami przygotowany przez ZOPOT w Londynie.

Do góry