en
en
Kontakt

POT promuje Polskę w sieci Carrefour Voyages

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną w sieci Carrefour Voyages. To jedno z najważniejszych działań na rynku francuskim, którego celem jest zwiększenie przyjazdów do Polski, a także upowszechnienie naszej oferty turystycznej.

carrefour11.jpg

W ramach tej kampanii Zagraniczny Ośrodek POT w Paryżu prowadzi m.in szkolenia z udziałem pracowników sieci Carrefour Voyages, którzy mogą zapoznać się ze szczegółami wybranych polskich obiektów turystycznych i tras do zwiedzania.

Pierwsze spotkanie odbyło się w Les Ulis, niedaleko Paryża. Takich szkoleń POT przeprowadzi w najbliższych tygodniach kilkanaście. Kampania prowadzona jest w całej Francji. Biura Carrefour Voyages zostały wyposażone w materiały promocyjne POT, a więc broszury, mapy i plakaty, aby w ten sposób zwiększyć atrakcyjność samej sprzedaży oferty.

Carrefour Voyages to gigant na rynku francuskim, posiada sieć swoich biur praktycznie w każdym zakamarku tego kraju. W ubiegłym roku sprzedał swoje produkty za kwotę ponad 300 milionów euro. Z usług tego biura skorzystało, również w ubiegłym roku, 450 tys. Francuzów.

Do góry