en
en

POT promuje Polskę w Paryżu

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła we Francji kampanię outdoorową pod hasłem „LA POLOGNE C’EST MAINTENANT!”, której celem jest wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszego kraju jako najlepszej destynacji wakacyjnej.

GF6.jpg

Początek roku to dla wielu Francuzów najlepszy okres na szukanie kierunków i miejsc do spędzania wolnego czasu. Coraz bardziej atrakcyjnym celem podróży staje się dla nich Polska. Jak potwierdzają badania, nasz kraj jest kierunkiem absolutnie bezpiecznym, przyjaznym i bogatym w wiele atrakcji turystycznych, zdarzeń kulturalnych i znakomitej gastronomii. To argumenty, na które mieszkańcy Francji zwracają uwagę przy podejmowaniu decyzji urlopowych.

By zwiększyć turystyczne zainteresowanie Polską na rynku francuskim, Polska Organizacja Turystyczna prowadzi kampanię outdoorową pod hasłem "La Pologne c'est maintenant". Pierwszym jej krokiem jest reklama zewnętrzna na fasadzie Galeries Lafayette przy Boulevard Haussmann. To miejsce kultowe, znane na całym świecie i jedno z najczęściej odwiedzanych przez Paryżan, Francuzów i oczywiście turystów.

Galeries Lafayette to także serce Paryża. Odwiedza je rocznie więcej osób niż Luwr. Galeries Lafayette to ikona Francji. Wielopiętrowy dom handlowy został otworzony w 1912 roku i od tamtej pory stał się symbolem współczesnego stylu życia. To także niezwykła architektura, oszałamiające wnętrze z fenomenalną secesyjną kopułą, która stanowi cel wielu publicznych wizyt. Sformułowanie: „Polska teraz! Nowe inspiracje” ma spowodować refleksję wśród tysięcy przemieszczających się w tym miejscu osób każdego dnia. Wedle badań JCDecaux widzialność tej reklamy to 3.5 miliona kontaktów wzrokowych tygodniowo. Reklama ukazuje Kraków i będzie umieszczona na fasadzie najsłynniejszej galerii świata przez 7 dni.

Do góry