en
en

POT promuje Polskę podczas Virtuoso Travel Week w Las Vegas

W Las Vegas trwa Virtuoso Travel Week, jedno z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży turystycznej w Ameryce Północnej. Bierze w nim udział łącznie 6,5 tys. osób: travel agentów, tour operatorów, firm usługowych i narodowych organizacji turystycznych. POT promuje Polskę razem z innymi krajami Grupy Wyszehradzkiej.

duże ilustracja.jpg

Wspólna kampania promocyjna państw Grupy Wyszehradzkiej w 2019 r. oprócz udziału w Virtuoso Travel Week obejmuje także cykl webinarów i działania reklamujące platformę e-learningnową Discover Central Europe. Na rynku tak rozległym jak USA i Kanada połączenie sił z innymi krajami daje dużo większą siłę przebicia w komunikacji marketingowej.

Virtuoso Travel Week należy do najbardziej prestiżowych eventów branżowych, a lista jego uczestników podlega ścisłej selekcji. Formuła wydarzenia to w dużej mierze indywidualne rozmowy. Kameralne spotkania są najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy o produktach turystycznych i udzielenie informacji o walutach funkcjonujących w kraju, a także poziomie bezpieczeństwa. Podczas rozmów specjaliści reprezentujący kraje V4 odpowiadają również na pytania o lokalny transport, bazę noclegową oraz prezentują najnowsze atrakcje. Spotkania podczas Virtuoso Travel Week to także możliwość nawiązania bliższej współpracy biznesowej.

 

Do góry