en
en
Kontakt

POT promuję polską ofertę turystyczna na targach Fitur 2023 w Madrycie

W Madrycie rozpoczęły się jedne z największych na świecie targów turystycznych – Fitur 2023. Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje imprezę do promocji polskich miast i ich okolic oraz rozwijającej się oferty experience tourism. Na stoisku prezentują się także wystawcy branżowi, miasta oraz regiony.

Polskie stoisko na targach Fitur 2023

Madryckie targi Fitur są uznawane za trzecie najważniejsze tego typu wydarzenie branżowe na świecie. Polska Organizacja Turystyczna przygotowała obszerne i atrakcyjne wizualnie stoisko, na którym swoją ofertę prezentuje sześciu wystawców branżowych, a także wybrane miasta i regiony. W tym roku promują się Warszawa, Kraków z Małopolska, Wrocław z Dolnym Śląskiem, Poznań, Lublin oraz po raz pierwszy Podkarpackie.

W ramach swoich działań POT skupia się na promocji walorów miast oraz ich okolic, a także zdobywającej coraz większą popularność tzw. experience tourism. W ramach tej ostatniej na polskim stoisku zaplanowano szereg dodatkowych atrakcji. Odwiedzający mogą wziąć udział w warsztatach wycinanek z Lublina, degustować naturalne i ekologiczne produkty z naszego kraju, odbędzie się także prezentacja innowacyjnego translatora, który już funkcjonuje w punktach informacji turystycznej w Krakowie.

Promocja naszego kraju podczas Fitur 2023 w Madrycie nie ogranicza się tylko do stoiska. We  współpracy z platformą Civitatis POT przygotował działania oraz interakcje w całej przestrzeni targowej. Polskę promuje także przebrana w śląski strój ludowy aktorka, a relacje z tych aktywności ukażą się mediach społecznościowych partnera.

Do góry