en
en

POT promował Polskę na workshopie w Modenie

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z firmą Aviareps, wyspecjalizowaną w komunikacji i marketingu turystycznym, uczestniczyła w marcowym warsztacie dla agentów i touroperatorów w Modenie.

modena 2.jpg

Spotkanie pozwoliło na promocję Polski przeznaczoną dla branży poza głównymi ośrodkami, takimi jak Rzym czy Mediolan. W warsztacie uczestniczyło 18 biur podróży zainteresowanych wprowadzeniem Polski do katalogu i lepszym poznaniem destynacji w kontekście połączeń lotniczych z najbliżej usytuowanego lotniska w Bolonii. Nie brakowało pytań o Warszawę, Kraków, Gdańsk i Wrocław, jak i zainteresowania alternatywnymi propozycjami na lato – Szlakiem Architektury Drewnianej i mazurskimi jeziorami.

- Skala, ale przede wszystkim treść zapytań o Polskę pokazuje, że świadomość i wiedza o naszym kraju wśrod Włochów stale rośnie. Tutejsi turyści za pośrednictwem biur podróży coraz częściej, obok najbardziej znanych tras, poszukują nowych atrakcji - zauważa dyrektor rzymskiego ośrodka POT Małgorzata Furdal. 

Do góry