en
en
Kontakt

POT promował polską ofertę na Salon Tourisme Voyages

W Montrealu zakończyły się międzynarodowe targi turystyczne „Salon Tourisme Voyages”, w których uczestniczyła Polska Organizacja Turystyczna. Targi należą do największych w Kanadzie i do jednych z najważniejszych w Ameryce Północnej. 

salon-kanada33.jpg

Mieszkańcy francuskiej cześć Kanady wykazują ogromne zainteresowanie podróżami do Europy centralnej, a zwłaszcza Polski. – Z tego powodu zorganizowaliśmy workshop z udziałem branży turystycznej regionu Québec – mówi dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Paryżu Tomasz Rudomino. – Naszym strategicznym celem jest umocnienie na tym rynku polskiej oferty turystycznej, widocznej w ofertach miejscowych biur podróży – podkreśla.

Z uwagi na specyfikę języka i kultury Kanady, polską obecność w Montrealu przygotowały wspólnie biura POT z Nowego Jorku i Paryża. W targach uczestniczyli także polscy touroperatorzy: Destination Pologne i Promenada. W siedzibie konsulatu RP odbyła się też prezentacja na temat polskich atrakcji turystycznych, połączona z degustacją kulinarną.

Kanadyjczycy mogli spróbować polskich specjałów, ale byli również zainteresowani naszą ofertą medyczną, turystyką aktywną, w tym objazdami camperami. Warto nadmienić, że w „Salon Tourisme Voyages” wzięło udział ponad 400 wystawców, w tym wielu europejskich. Swoje oferty przedstawiały m.in. biura z Niemiec, Chorwacji, Grecji, Francji i Włoch. – To dla nas ważne, aby w tak mocnym gronie nasza oferta przebijała się do Kanadyjczyków znaczącą jakością – powiedział Rudomino.

Targi w Montrealu w ciągu trzech dni odwiedziło 40 tys. osób. 

 

Do góry