en
en

POT i Thomas Cook Group we wspólnej kampanii na rynkach nordyckich

Ruszyła na rynkach nordyckich wspólna kampania internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej i brytyjskiego koncernu Thomas Cook Group. Głównym nośnikiem jest baner reklamowy zawierający logo POT umieszczony na internetowych stronach sprzedażowych grupy.

banner_kampania_Sztokholm_2018.jpg

Polska Organizacja Turystyczna i brytyjski koncern Thomas Cook Group rozpoczęły na początku lutego kampanię internetową na rynkach nordyckich. W jej ramach na internetowych stronach sprzedażowych spółki (ving.se, ving.no, spies.dk i tjareborg.fi) wyświetlany będzie baner reklamowy zawierający logo POT.

Kampania obejmuje również wysyłkę newsletterów zawierających oferty podróży do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy i Gdanska do bazy ponad 1,1 mln odbiorców, Uzupełnieniem akcji są posty na Facebooku i Twitterze promujące oferty wyjazdowe do Polski.

Thomas Cook Group to jeden z największych koncernów turystycznych w Europie, który swoją działalnością obejmuje także kraje nordyckie pod markami Ving w Szwecji i Norwegii, Spies w Danii oraz Tjäreborg w Finlandii. Thomas Cook Northern Europe zajmuje się sprzedażą pakietów wyjazdowych ze wszystkich czterech krajów nordyckich. Grupa koncentruje w swoich rękach ofertę touroperatorów, linii lotniczych a także własnej sieci hoteli, dzięki czemu są w stanie obsłużyć 1,5 miliona pasażerów rocznie.

Zasięgi grupy szacowane są na ponad 1 milion wyświetleń stron tygodniowo a także ok. 865 tysięcy obserwujących na Facebooku.

Do góry