en
en
Kontakt

Polska zaprezentowała swoją ofertę turystyczną w Niderlandach podczas TravDay i TravelPRESSentation

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie promował Polskę podczas dwóch wydarzeń w Niderlandach – branżowego TravDay w Amersfoort oraz medialnego TravelPRESSentation 2025 w Maarssen. Działania miały na celu przedstawienie polskiej oferty turystycznej oraz nawiązanie kontaktów z touroperatorami, agentami podróży i przedstawicielami mediów.

amsderdampazdz1.jpg

We wtorek, 7 października ZOPOT Amsterdam zachęcał do odwiedzin naszego kraju na warsztatach TravDay, które zgromadziły ponad 400 doradców podróży, touroperatorów, agentów MICE i przedstawicieli biur podróży. Przedstawiciele ośrodka przeprowadzili rozmowy z partnerami branżowymi, w tym z firmami Sunair Vakanties, De Jong Intra, Fox Reizen oraz Polen Reizen. Tematem rozmów była współpraca w zakresie promocji Polski.

 „Podczas rozmów z przedstawicielami The Travel Club oraz Personal Touch Travel dyskutowaliśmy o współpracy przy szkoleniach i wyjazdach studyjnych do Polski” – mówi Magdalena Stoch, odpowiedzialna za kontakty branżowe w ZOPOT Amsterdam.

Dwa dni później przedstawiciele ZOPOT promowali Polskę na spotkaniu TravelPRESSentation 2025 w Maarssen, które zgromadziło około 120 dziennikarzy, blogerów i influencerów oraz 20 przedstawicieli organizacji turystycznych. Podczas wydarzenia przedstawiono ofertę wyjazdów prasowych do Polski planowanych na 2026 rok. Wśród proponowanych destynacji znalazły się mniej znane na rynku niderlandzkim miasta, takie jak Lublin i Gdynia.

 „Wśród niderlandzkich mediów obserwujemy wzrost zainteresowania Polską. Dziennikarze zwracają uwagę na różnorodność przyrodniczą, kulturę, a także rozwój turystyki aktywnej i slow travel” – ocenia Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT Amsterdam.

amsderdampazdz2.jpg

 Udział w obu wydarzeniach stanowił istotny element strategii promocyjnej Polski na rynku niderlandzkim. Nawiązane kontakty z przedstawicielami branży turystycznej oraz mediów tworzą solidną podstawę do dalszej współpracy w 2025 i 2026 roku. ZOPOT Amsterdam planuje kontynuację działań w postaci dedykowanych warsztatów branżowych, podróży studyjnych i kampanii informacyjnych skierowanych do doradców turystycznych oraz dziennikarzy.

Do góry