en
en

Polska w sieci Auchan we Francji

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu zakończył kampanię promującą Polskę i polskie produkty turystyczne w sieci biur podróży Auchan Voyages na terenie całej Francji. Kampania miała miejsce w styczniu, ale widoczność i obecność Polski w agencjach i na portalu touroperatora będzie kontynuowana jeszcze w lutym.

Projekt został zrealizowany we wszystkich punktach sprzedaży Auchan Voyages, na portalu internetowym touroperatora w postaci banerów i home page oraz w katalogu produktowym grupy Auchan (10 milionów egzemplarzy rozprowadzanych na terenie supermarketów oraz bezpośrednio w skrzynkach listowych klientów). Dodatkowo, w ramach tej kampanii przeprowadzone zostały specjalistyczne szkolenia dla agentów biur podróży Auchan Voyages m.in. w Tuluzie, Valence, Lyonie, Marsyli i Aubagne. A także w Paryżu.

Celem kampanii realizowanej w sieci Auchan Voyages jest wzrost sprzedaży objazdów zorganizowanego do Polski oraz wzmocnienie wizerunku Polski na rynku francuskim. W ramach przerprowadzonych szkoleń agenci Auchan Voyages mogli zapoznać się z trasami turystycznymi w Polsce, historią, tradycjami a także kulturą gastronomiczną naszego kraju. Kampania w sieci Auchan jest jedną z największych jaka zostanie w tym roku przeprowadzona na rynku francuskim przez działający tu Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej z innych krajów.

Do góry