Polska partnerem Belgian Travel Blog Awards, największego wydarzenia dla blogerów i influencerów w Belgii
Od ośmiu lat w Belgii organizowane są warsztaty dla blogerów i influencerów. Belgian Travel Blog Awards zdobył w tym czasie dużą renomę i stał się najważniejszym wydarzeniem dla belgijskich influencerów. Impreza łączy warsztaty dla destynacji turystycznych z galą wręczenia nagród w 12 kategoriach. Uczestnicy rywalizują o tytuł najlepszego bloga turystycznego m.in. w kategoriach Best Citytrip, Best Culinary Travel, Best Sustainable Travel i Best Roadtrip. Partnerami konkursu są destynacje oraz przedstawiciele branży turystycznej.

W tym roku wydarzenie odbyło się w Grand Casino w znanym, nadmorskim kurorcie Knokke-Heist. Spotkanie rozpoczęły warsztaty z udziałem pięćdziesięciu influencerów, podczas których omówiono możliwości współpracy w bieżącym roku. Następnie odbyła się gala wręczenia nagród połączona z elegancką kolacją w sali reprezentacyjnej kasyna ozdobionej wielkoformatowymi, autentycznymi freskami jednego z największych belgijskich malarzy, surrealisty René Magritte.

ZOPOT w Brukseli był w tym roku partnerem kategorii Best Adventure, którą wygrał blog This Human Tribe za artykuł o trekkingu w Nepalu. Objęcie patronatem tej kategorii pozwoliło na promocję Polski jako destynacji ze zróżnicowaną ofertą turystyki aktywnej i przyrodniczej. Głównymi tematami, które zaprezentowano były: szlak kajakowy na Krutyni z Warmii i Mazur, singletrack Glacensis na Dolnym Sląsku oraz Główny Szlak Beskidzki na Śląsku. W Belgii rośnie grupa osób zainteresowanych turystyką ekstremalną, a także podróżami pozwalającymi odkrywać autentyczne miejsca zapewniające bezpośredni kontakt z naturą. Polska, dzięki rozległym, dobrze zachowanym terenom, licznym szlakom oraz możliwościom uprawiania różnych aktywności outdoorowych odpowiada na takie oczekiwania.

W ramach udziału w BTBA partnerzy otrzymują pakiet działań promocyjnych w mediach organizatora, Thx. Agency, obejmujący artykuły na portalach i w newsletterach, posty w mediach społecznościowych i podcasty. Dzięki kampanii przekaz o Polsce jako destynacji turystyki aktywnej i przygodowej dotarł do ponad 40 tysięcy odbiorców.

