Polska Organizacja Turystyczna nagrodzona na targach Tour Salon w Poznaniu

Polska Organizacja Turystyczna otrzymała statuetkę „Acanthus Aureus” na Międzynarodowych Targach Turystycznych Tour Salon w Poznaniu. To wyróżnienie przyznawane za najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej stoisko firmy podczas tego wydarzenia.

targi_tour_salon_poznan_2018.jpg

W pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyły się od 9 do 11 lutego Międzynarodowe Targi Turystyczne Tour Salon, na których spotkali się przedstawiciele rynku turystycznego w Polsce oraz miłośnicy podróżowania.

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała na to wydarzenie bardzo nowoczesne oraz innowacyjne stoisko. Jedną z atrakcji było kino VR, przenoszące widza w świat rzeczywistości wirtualnej. Odwiedzający pawilon POT mogli obejrzeć wybrany z serii czterech filmów promocyjnych, nakręconych w technologii 360 stopni. To pierwszy w Polsce projekt tak zaawansowany i immersyjny, w którym historia bohaterów została wtopiona w najpiękniejsze miejsca naszego kraju.

Goście polskiego stoiska pawilonu mogli skorzystać także z GIF budki, a przedsiębiorcy turystyczni zarejestrować się do akcji polskazobaczwiecej.pl weekend za pół ceny.

Zorganizowane zostały także konkursy w wirtualnej rzeczywistości Poland in VR – Europilot czy zabawy na stołach multimedialnych. Nie zabrakło również konkursów i quizów z nagrodami dotyczącymi produktów turystycznych wyróżnionych prestiżowym Certyfikatem POT oraz akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”.

Stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej zostało docenione nie tylko przez odwiedzających, ale również przez ekspertów. Przyznano mu nagrodę „Acanthus Aureus” za najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej stoisko podczas targów Tour Salon. Poza POT nagrodzono m.in. stoisko Pomorza Zachodniego i Śląska.

Podczas uroczystości otwarcia targów, ogłoszono wyniki II edycji konkursu technologicznego POT New Tech – New Travel dla start-upów. W tegorocznej edycji zdecydowanie najsilniejszą kategorią okazała się kategoria rozwiązań dla B2B, gdzie widać że trendy, których rozwój można obserwować od kilku lat (AI, beacony, komunikacja głosowa, IoT) stają się częścią inteligentnych, przemyślanych rozwiązań.

W kategorii B2B przyznano nagrodę główną oraz dwa wyróżnienia. Laureatem została firma Telmedicin Sp. z o. o. za produkt Telekonsultacje medyczne w trakcie podróży w języku pacjenta. To jedna z pierwszych platform telemedycznych w Polsce, która umożliwia konsultacje z lekarzem we własnym języku w trakcie podróży. Wyróżnieniem zostały nagrodzone dwa rozwiązania firm Green Parrot GmbH oraz BedBooking sp. z o.o. W kategorii B2C kapituła konkursu nie przyznała nagrody głównej. Po długiej dyskusji wyróżnienie trafiło do PW NETWORK, za rozwiązanie XOXO WiFi - mobilny hotspot.

Przy okazji targów Tour Salon w Poznaniu, odbyło się spotkanie POT z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi. POT reprezentowała m.in. wiceprezes Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska oraz dyrektorzy Magdalena Ragus, Jacek Janowski i Teresa Buczak.

Do góry