en
en

Polska Organizacja Turystyczna i PLL LOT wspólnie promują Polskę w siedzibie głównej NATO

Rok 2018 był czasem intensywnej promocji Polski wśród pracowników NATO. W tym okresie Polska Organizacja Turystyczna oraz Polskie Linie Lotnicze LOT prowadziły projekt zachęcający do przyjazdów do naszego kraju oraz promujący polską kulturę.

nato.jpg

W ramach akcji w korytarzach nowo powstałych biurowców siedziby Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Brukseli przez cały rok eksponowane są plakaty reklamujące Polskę i ofertę naszego narodowego przewoźnika. Podobny przekaz zawarty jest w newsletterach wewnętrznych oraz w social media prowadzonych przez NATO.

Zwieńczeniem działań był dwudniowy PromoDay w eleganckich wnętrzach Staff Center, budynku przeznaczonego dla pracowników administracji NATO. W okolicach restauracji, tłumnie obleganej w godzinach lunchu, stanęło wspólne stoisko POT i PLL LOT. Pojawiły się tam broszury, prezentacje, konkurs z biletami do Polski oraz pyszne, świeże pączki. W holu stanęła wystawa prezentująca Kraków, Europejską Stolicę Kultury Gastronomicznej, a restauracja serwowała selekcję polskich dań.

Najważniejszym punktem programu były jednak momenty muzyczne w wykonaniu znanego polskiego jazzmena zamieszkałego w Brukseli Cezariusza Gadziny, laureata licznych nagród, w tym tytułu Ambasadora Kultury Europejskiej i Polaka Roku 2010. Ze znanym sobie talentem muzyk przenosił słuchaczy do Polski - do Krakowa, gdzie rozbrzmiewa hejnał, na Śląsk, który żyje jazzem czy do warszawskiej kawiarni, gdzie grają Niemena.

Działania skierowane do pracowników NATO mają szczególną wartość – trafiają one do bardzo międzynarodowej publiczności, którą cechuje wyższe wykształcenie, znaczące dochody oraz ciekawość świata, wyrobiona dzięki pracy na licznych placówkach. Kampania PLL LOT i POT potrwa do końca grudnia.

Do góry