en
en

Polska inaczej

Bez wątpienia działania promocyjne POT ostatnich lat prowadzone na rynku izraelskim są doskonale opracowaną strategią Polskiej Organizacji Turystycznej.

Strategia ta polega na prowadzeniu działań dedykowanych do tour operatorów oraz dziennikarzy i blogerów. Są wśród nich – targi turystyczne IMTM, prezentacja i warsztaty oraz podróże studyjne w których uczestniczą zarówno touroparatorzy, jak i dziennikarze czy blogerzy. Działania te organizowane są przez POT systematycznie od czterech lat i dlatego wpisały się w kalendarz wydarzeń turystycznych na tym rynku.

Od zakończenia Roku Polsko – Izraelskiego w 2008 r. , podczas którego Polska Organizacja Turystyczna, zorganizowała szeroko zasięgową kampanię w mediach, na lotnisku Ben Gurion oraz w kinach, systematycznie zmienia się także charakter przyjazdów grup turystycznych.

Obecnie w podróżach do Polski uczestniczą obywatele Izraela zainteresowani nie tylko turystyką miejską, czy kulturową, poznawaniem modnych miejsc, zakupami, ale także aktywnym wypoczynkiem. Do tego wzrasta zainteresowanie udziałem w wydarzeniach kulturalnych takich jak np. koncerty, czy festiwale które są organizowane w dużych miastach Polski. Nowych trendów i wzrostu przyjazdów z tego rynku nie mogły nie dostrzec PLL LOT, które otwierają pięć nowych połączeń (Lublin, Poznań, Gdańsk, Wrocław i dodatkowe połączenia do Warszawy) oraz Ryanair, który także uruchamia sieć nowych połączeń z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Gdańska.

Za współpracę z POT dziękujemy Lubelskiej, Pomorskiej, Warmiński-Mazurskiej i Podkarpackiej Organizacji Turystycznej, Instytutowi Polskiemu, Ambasadzie RP oraz Stołecznemu Biuru Turystyki.

 

 

Do góry