en
en

Po mundialu do Polski – POT promuje nasz kraj w Rosji

Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje udział naszej narodowej reprezentacji w mundialu do promowania Polski i polskiej turystyki w Rosji.

Moskwa 2.jpg

Zorganizowany przez ambasadę RP i ośrodek POT w Moskwie piknik w moskiewskim Parku Sokolniki był pierwszym z serii przedsięwzięć promujących Polskę jako kierunek turystyczny w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Rosji. Imprezie towarzyszyło hasło „Piłka w grze, czyli Polska na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018”. Głównym punktem programu był turniej piłkarski z udziałem drużyn z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Izraela, Japonii, a także reprezentacji Moskiewskiego Państwowego Instytutu Stosunków Międzynarodowych.

Zawodnicy MGIMO byli tego dnia najskuteczniejszym zespołem na boisku i to właśnie im przypadł zwycięski puchar. Dla kibiców i odwiedzających Park Sokolniki organizatorzy przygotowali degustację regionalnych polskich kulinariów, która towarzyszyła koncertom zespołów muzycznych. Na stoisku informacyjnym prezentowane były atrakcje turystyczne zachęcające do przyjazdu i bliższego poznania walorów wypoczynkowych naszego kraju.

Dwa pierwsze mecze fazy grupowej Mistrzostw Świata polska reprezentacja rozegra odpowiednio na stadionach Spartak Arena w Moskwie i Kazań Arena w Kazaniu. Po ulicach tych miast jeździ autobus w barwach polskiej turystyki w wersji mundialowej z hasłem Польша. Вам здесь рады!”. Ekspresyjna reklama rzuca się przechodniom w oczy, wśród nich licznym grupom zagranicznych kibiców. Szacuje się, że podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018, nad Wołgą pojawi się ponad milion fanów narodowych drużyn rywalizujących na trawiastych arenach Rosji o Puchar Świata FIFA.

Przez dwa czerwcowe tygodnie treść spotów radiowych o Polsce pt. Польша. Вам здесь рады!” docierała będzie do zmotoryzowanych słuchaczy rozgłośni Avto Radio, lidera w paśmie FM, obejmującego zasięgiem kilkaset miast w Rosji i sąsiednich krajach. Na antenie najpopularniejszej rosyjskiej stacji radiowej reklamy przygotowane przez moskiewski ośrodek POT wyemitowane zostaną 90 razy. W sieci trwa tymczasem ożywione głosowanie w konkursie na ulubione miasto w Polsce. Uczestniczą w nim użytkownicy „Vkontakte”, popularnego w Rosji medium społecznościowego.

Akcja promocyjna prowadzona przez ośrodek POT w Moskwie jest elementem realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną planu promocji narodowej turystyki z wykorzystaniem międzynarodowych imprez sportowych.

 

Do góry