en
en

Oferta przyjazdowa do Polski w prezentacji POT dla chińskich touroperatorów

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie brał udział w prezentacji ofert turystycznych podczas uroczystej gali zorganizowanej przez HCG International Travel Group Co, Ltd, jednego z trzech największych dostawców europejskich produktów turystycznych na rynku chińskim.

Chiny 2.jpg

W spotkaniu uczestniczyło 600 partnerskich agencji turystycznych z północnych Chin, którym przedstawione zostały produkty turystyczne planowane do sprzedaży w roku 2019.  Pekiński ośrodek POT zaprezentował wybrane atrakcje turystyczne Polski, począwszy od strategicznych dla rynku chińskiego ofert głównych  miast.  Warszawy, Krakowa, Gdańska czy Wrocławia. Przedstawiciele biur podróży wyrazili duże zainteresowanie ofertami nowych tras zwiedzania Polski, które mogą być dla turystów z Państwa Środka ciekawą alternatywą wycieczek organizowanych dobrze znanymi, tradycyjnymi szlakami.

Elementem prezentacji były również propozycje związane z turystyką w rejonach cennych przyrodniczo, między innymi w Tatrach, które szczególnie skupiły uwagę obecnych. Morskie Oko wybrane zostało jako jedno z miejsc akcji popularnego chińskiego reality show „Nieustraszone dwudziestolatki”. Program emitowany będzie w Chinach w połowie lutego.

Istotną kwestią decydującą w dużej mierze o wielkości sprzedaży w krajach Azji produktów turystyki przyjazdowej do Polski jest dostępność komunikacyjna. Jednym z tematów poruszanych w toku spotkania przez przedstawicieli chińskich biur podróży były możliwości uruchomienia dodatkowych połączeń lotniczych pomiędzy Polską a Chinami.

Ośrodek POT w Pekinie zaproszony został do udziału w spotkaniu HCG International Travel Group Co, Ltd,  jako jedna z dwóch  krajowych organizacji turystycznych.

 

Do góry