en
en

„Meetings Week Poland”

Zakończył się Meetings Week Poland - pięciodniowy cykl wydarzeń dla  stowarzyszeń i podmiotów działających na rzecz rozwoju polskiego rynku eventowego. Wydarzenie objął honorowym patronatem Witolda Bańki Minister Sportu i Turystyki.

Jubileuszowa piąta edycja Meetings Week Poland, która odbyła się w dniach 20 – 24 marca 2017 r. w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie, jest kontynuacją idei wydarzenia, skierowanego do reprezentantów branży eventowej, klientów korzystających z narzędzi w postaci różnego rodzaju spotkań do realizacji swoich celów, mediów i wszystkich zainteresowanych tematyką m.in. event marketingu, event managementu, marketingu miejsc, motywacji, transferu wiedzy.

Pierwszy dzień poświęcony był promocji Polski jako destynacji biznesowej, współpracy biznesu i instytucji publicznych oraz ekonomicznemu wymiarowi przemysłu spotkań. W programie międzynarodowej konferencji „Poland - Meetings Destination” organizowanej przez The Warsaw Voice wziął udział m.in. Dawid Lasek Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Marek Olszewski prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (na zdjęciu).

W czasie kolejnych dni przedstawiciele lokalnych convention bureaux, środowisk samorządowych i akademickich wzięli udział w panelach dyskusyjnych poświęconych między innymi "Prawo, podatki, wydarzenia i spotkania w obiektach targowych", "Rola Ambasadorów Kongresów" czy "Techniki wspierania sprzedaży". Konferencja  Inspiration Booster skierowana była dla tych uczestników, kórzy w branży przemysłu spotkań szukają także inspiracji i motywacji  do rozwoju osobistego potencjału oraz biznesu.

Moderująca debatę  „Etyka w branży eventowej" Magdalena Kondas wraz z panelistami Martą Walędziak-Skowrońską - Radcą Prawnym, Łukaszem Rondudą - KRD, Martą Dunin-Michałowską z Mea Group, Olgą Krzemińską-Zasadzką reprezentującą  Agencję Power, Wojciechem Zbroją z  Rent Design oraz Piotrem Burdzym z Orange Polska zastanawiali się jak etycznie walczyć z tymi, którzy nieetycznie postępują. Odbyło się także spotkanie poświęcone trudnościom wynikającym z pracy pod presją i zmaganiem się z wieloma często trudnymi do przewidzenia okolicznościami przy zarządzaniu projektem eventowym. O tym "Jak  być event managerem i nie oszaleć" radziła psycholog Eliza Czyżewska.

 

 

 

Do góry