Kampania Wrocławia w YouTube i GDN dotarła do 1,26 mln Holendrów
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie oraz Urząd Miejski Wrocławia zakończyły kampanię promującą stolicę Dolnego Śląska w Holandii, prowadzoną w YouTube i Google Display Network. Kampania dotarła do ponad 1,26 miliona mieszkańców Niderlandów.
Od 25 czerwca do 6 lipca br. trwała kampania promocyjna Wrocławia skierowana do mieszkańców Niderlandów. Za realizację odpowiadał Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Urzędem Miejskim Wrocławia.
Reklama emitowana był aw serwisie YouTube oraz w Google Display Network, docierając do 1 264 308 mieszkańców Holandii. Sam film promocyjny w YouTube obejrzało 389 898 osób.
„Widzimy wzrost przyjazdów turystów z Niderlandów, których interesuje nasza oferta kulturalna, turystyka wodna i kultura gastronomiczna. W tym roku 22 restauracje trafiły do przewodnika Michelin – to największy debiut w Europie” – mówi Alfred Wagner, Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia.
„Jestem przekonany, że dzięki doskonale przeprowadzonej kampanii przez ZOPOT w Amsterdamie oraz regularnym wizytom dziennikarzy i influencerów odnotujemy jeszcze większy wzrost liczby gości z Niderlandów” – dodaje Wagner.
Dominika Szulc, Dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli, podkreśla natomiast rosnące znaczenie Wrocławia jako kierunku turystycznego dla mieszkańców Niderlandów. „Wrocław staje się coraz ważniejszym punktem na mapie podróży Holendrów. Dogodne połączenia lotnicze z Amsterdamu i Eindhoven oraz szeroka oferta wydarzeń kulturalnych, festiwali i możliwości aktywnego wypoczynku nad Odrą czynią miasto idealnym celem zarówno na weekendowe wypady, jak i dłuższe pobyty” – zaznacza Szulc.

