Kampania POT w Brukseli: Turystyczna promocja Polski na lotnisku Brussels Airport
Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to nie tylko czas intensywnej pracy politycznej, ale też świetna okazja do promocji kraju. Właśnie dlatego Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli prowadzi największą dotąd kampanię wizerunkową na lotnisku w stolicy Europy, docierając do milionów podróżnych z całego świata.
Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej to wyjątkowy czas, który można w skuteczny sposób wykorzystać do wizerunkowej promocji Polski jako destynacji turystycznej. Szczególnie jeśli działania skierowane są do polityków, dyplomatów i funkcjonariuszy instytucji unijnych. Dlatego Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli przeprowadził swoją największą jak dotąd kampanię promocyjną właśnie w czasie Polskiej Prezydencji. Kampania trwa od lutego do czerwca bieżącego roku i zrealizowana jest w strategicznym miejscu – na międzynarodowym lotnisku Brussels Airport, w terminalu strefy Schengen. Spoty POT prezentowane są na wielkoformatowych ekranach. Pierwszy ekran, o rozmiarze 15m2 znajduje się w części przeznaczonej na przyloty, w strefie pozbawionej innych reklam. Na ekranie prezentowany jest spot zrealizowany specjalnie z okazji Polskiej prezydencji w Radzie UE. Drugi ekran, o wielkości 12m2 umiejscowiony jest w równie strategicznym miejscu, na tzw. odlotach, nad jedynym przejściem do gate’ow. Pokazywany tam spot prezentuje główne atuty Polski jako destynacji turystycznej.
Kampania trafi do pond 5 milionów odbiorców z całego świata. Obejrzyjcie naszą relację z tej wyjątkowej akcji promocyjnej.