en
en

IBTM World 2017 za nami

Od 28 do 30 listopada odbywały się w Barcelonie międzynarodowe targi branży spotkań IBTM World 2017. Polska Organizacja Turystyczna, jak co roku była organizatorem polskiego stoiska narodowego.

Od 28 do 30 listopada odbywały się w Barcelonie międzynarodowe targi branży spotkań IBTM World 2017. Polska Organizacja Turystyczna, jak co roku była organizatorem polskiego stoiska narodowego.

Na powierzchni 69 metrów kwadratowych, w ramach polskiego stoiska narodowego, oferty prezentowało 16 wystawców z Polski. Na IBTM World 2017 szansę pokazania miały: Warszawska Organizacja Turystyczna/ Warsaw Convention Bureau, Województwo Lubelskie/Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie, Miasto Katowice - Urząd Miasta Katowice/ Katowice Convention Bureau, ICE Krakow Congress Centre/ Krakowskie Biuro Festiwalowe, Mazurkas Travel BP Sp. z o.o., PTH SUPERTOUR DMC, Furnel Travel International sp. zo.o., Sheraton, Westin and Luxury Collection Hotels in Poland,BUKOVINA Terma Hotel Spa, Warsaw private tours, Krakow Convention Bureau/Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa, JAN-POL Incoming Tour Operator Sp. z o.o., Artur Travel Barłowscy, UTC Tour Operator, Ivotrans oraz Destination Poland.

Głównym celem udziału reprezentanta Poland Convention Bureau POT w targach było odbycie spotkań skutkujących otrzymaniem zapytań na realizację wydarzeń w Polsce, przedstawienie informacji o możliwości organizacji wydarzeń w naszym kraju, a także przybliżenie działalności branży spotkań w Polsce.

W trakcie trzech dni targowych reprezentująca Poland Convention Bureau POT Aneta Książek odbyła 25 indywidualnych spotkań z hosted buyers z Europy, a także Stanów Zjednoczonych, Kanady, Argentyny, Chin, Indii, Singapuru i Australii. Dodatkowo ponad 50 osób wzięło udział w prezentacjach grupowych podczas których przybliżane były możliwości Polski jako miejsca spotkań i wydarzeń.

W tym roku Polska promowała się pod nowym hasłem „Poland. Smart move.”, które nawiązuje do funkcjonowania nowoczesnych obiektów, takich jak ICE Kraków, MCK w Katowicach czy LCK w Lublinie, umożliwiających profesjonalną organizację kongresów i wydarzeń.

Również polskie media branżowe zaangażowały się w promocję Polski. Na targi zostały przygotowane anglojęzyczne wydania  magazynów „MICE Poland” oraz „THINK MICE”, to ostatnie cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno wśród odwiedzających stoisko klientów biznesowych, jak również w salonie prasowym targów.

 - Targi IBTM World od prawie 30 lat są dobrą platformą do nawiązywania kontaktów oraz miejscem, gdzie miasta, regiony czy kraje budują swój wizerunek jako destynacji dla przemysłu spotkań. Polska Organizacja Turystyczna na IBTM World (znanych wcześniej jako EIBTM) wystawia się od 2003 roku, a tegoroczna rekordowa reprezentacja wystawców z Polski to dowód, ze w Barcelonie o tej porze roku trzeba być, bo tu spotyka się świat i tworzą się nowe trendy - podsumowuje Aneta Książek, główny specjalista ds. konferencji w Polskiej Organizacji Turystycznej.

Tegoroczne wydarzenie zgromadziło 3 tys. wystawców ze 150 krajów świata, 4 tys. zaproszonych kupujących (Hosted Buyers) oraz ok. 5 tys. zwiedzających (Trade visitors), którzy wygenerowali łącznie 70 tys. spotkań.

Do góry