HQ Association Meetpoint Poland w Brukseli – inspirujący wieczór pełen rozmów, kontaktów i wymiany doświadczeń

Reprezentujący Poland Convention Bureau, Jarosław Marciuk wraz z Dominiką Szulc z ZOPOT w Brukseli przedstawili kluczowe atuty Polski, podkreślili dogodne położenie geograficzne kraju, wysoki poziom profesjonalizmu usług, dostępność obiektów konferencyjnych, a także rosnące zaangażowanie branży spotkań i wydarzeń w zrównoważony rozwój miast.
- Polska zainaugurowała nowy cykl spotkań HQ Association Meetpoint w Brukseli, które połączyły inspirujące prezentacje z wartościowymi możliwościami budowania relacji biznesowych. Wraz z Dominiką Szulc, Dyrektor ZOPOT w Brukseli, zaprezentowaliśmy najważniejsze atuty Polski: strategiczne położenie geograficzne, profesjonalizm dostawców usług, dostępność obiektów najwyższej klasy oraz rosnące zaangażowanie w zrównoważony rozwój sektora spotkań i wydarzeń. W 2025 roku przypada 1000. rocznica pierwszej koronacji w Polsce. Organizacja ważnych spotkań od wieków stanowi część polskiego dziedzictwa, a dziś nasz kraj jest miejscem licznych wydarzeń biznesowych oraz międzynarodowych kongresów i zjazdów stowarzyszeń - powiedziała Jarosław Marciuk, Główny Specjalista ds. Marketingu, Poland Convention Bureau POT.
Wieczór upłynął pod znakiem inspirujących dyskusji, nawiązywania wartościowych relacji i dzielenia się wiedzą na temat zmieniających się potrzeb międzynarodowych organizacji i stowarzyszeń.

Szczególne podziękowania za współorganizację wydarzenia należą się Vivian Xu i zespołowi Headquarters Magazine.
„Jeśli chodzi o Polskę, dostrzegam niezwykły potencjał dla branży MICE: tętniącą życiem kulturę, nowoczesną infrastrukturę oraz wyjątkowy stosunek jakości do ceny, zapewniała Vivian Xu w czasie spotkania. Po czterech latach życia w Polsce, głęboko zakochałam się w tym kraju. To jego energia, autentyczność, a przede wszystkim ludzie — zaangażowani i pełni pasji sprawiają, że Polska jest tak fascynującą destynacją, zasługującą na duże uznanie w społeczności organizatorów wydarzeń.” – powiedziała Vivian Xu , Dyrektor Zarządzająca Headquarters Magazine– Meeting Media Group.

Spotkania takie jak HQ Association Meetpoint – Poland w Brukseli są nie tylko inspiracją, ale także potwierdzeniem, jak ważna jest promocja destynacji w odpowiednio dobranej grupie odbiorców, wymiana dobrych praktyk i dzielenie się wiedzą w branży przemysłu spotkań.
Oprac. DS, JM

