en
en

Holiday World Show 2017 w Dublinie

Zakończyły się targi Holiday World Show 2017 w Dublinie. Uczestnicy imprez targowych przystosowują się do wymogu czasów, wykorzystują doskonalsze możliwości nowych technologii ułatwiające komunikowanie się z klientami, skuteczniejsze promowanie ofert i sprzedaż konkretnych produktów. Przykładem tego targowego trendu było narodowe stoisko Polskiej Organizacji Turystycznej na targach Holiday World Show 2017 w Dublinie.

Zainteresowanie klientów podtrzymywała prowadzona na bieżąco relacja w mediach społecznościowych, w którą włączali się chętnie użytkownicy przede wszystkim Twittera i Instagrama. – Udało nam się w ten sposób skomunikować z szerokim środowiskiem opiniotwórczym. Znaczącym osiągnieciem jest potrojenie liczby obserwujących nas na Twitterze, w którym specjalnie wydzieliliśmy osobny kanał dla Irlandii – mówi Cezary Molski, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie.

Polski zespół, według danych statystycznych udostępnionych przez organizatora targów, znalazł się na czołowych miejscach w rankingu oceny aktywności wystawców w social mediach na targach Holiday World Show 2017. Jak podsumowuje dyrektor Molski, zasięg przekazywanych informacji zgodnie z wskaźnikiem Brand 24, monitorującym opinie na temat marek zamieszczane w mediach społecznościowych i szerzej na forach internetowych, blogach, serwisach, itd., wyniósł prawie 70 tys. osób. Z kolei wskaźnik Klout, zastosowany do określenia stopnia skuteczności motywowania Irlandczyków do zainteresowania się polską ofertą turystyczną i zakupu produktów polskich wystawców, osiągnął poziom 44.

Partnerami strategicznymi stoiska narodowego POT był Urząd Miasta Krakowa wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną oraz Warszawska Organizacja Turystyczna. Londyński ośrodek POT Londyn, zgodnie z przyjętą strategią skupił się na promocji tak zwanych ofert „city breaks +”, które obejmują nie tylko miasta, ale także wybrane atrakcje turystyczne regionów. Targi to jednak przede wszystkim osobiste kontakty z klientami. Tradycyjną zachętą dla targowych gości były prezentacje, degustacje dań polskiej kuchni i liczne konkursy, w których nagrodą dla zwycięskich uczestników były wyjazdy do Polski ufundowane przez miasto Kraków i Warszawską Organizacje Turystyczną.

ZOPOT w Londynie wspólnie z Ryszardem Sarkowiczem Abasadorem RP w Republice Irlandii oraz Irlandzką Izbą Gospodarczą Europy Środkowej i Wschodniej zorganizował #WeGoToPoland Evening, w którym wzięli udział przedstawiciele przedsiębiorców turystycznych, aktywni użytkownicy Instagramu i blogerzy. Głównym tematem wieczoru była oferta polskich miast oraz pałaców, zamków i dworów. Elementem, jak zawsze wprowadzającym dreszczyk emocji były losowania voucherow weekendowych do Polski ufundowanych przez miasto Krakow, Warszawską Organizację Turystyczną, Heritage Hotels Poland oraz Hotel Bellotto.

Cały artykuł w Aktualnościach Turystycznych 

 

Do góry