en
en

Francuskojęzyczny tygodnik Télépro poleca czytelnikom polski portal narodowy

Nowa wersja Narodowego Portalu Turystycznego www.polska.travel oraz jej wydania językowo-rynkowe, zostały dobrze przyjęte przez turystów. Wprowadzone zmiany zauważają też media.

2 - Kopia.JPG

Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli wykorzystał media społecznościowe do rozpowszechnienia informacji o nowej odsłonie portalu pologne.travel. Wiadomość podchwycił największy  tygodnik publikujący program telewizyjny kanałów francuskojęzycznych  „Télépro”.

 Autorem krótkiego tekstu odnoszącego się do portalu www.pologne.travel jest dziennikarz, który nie miał dotąd okazji być w Polsce ani razu, nawet przejazdem. Informacje o naszym kraju czerpie wyłącznie z tekstów, zdjęć i materiałów filmowych zamieszczanych w sieci przez zespół brukselskiego ośrodka POT. Tekst opublikowany w czasopiśmie w barwny sposób zachęca czytelników do zapoznania się z treścią Narodowego Portalu Turystycznego i poszerzenia wiedzy na temat szczególnych walorów turystycznych Polski. „Od pięknego krakowskiego placu po architektoniczny blask Warszawy, Polska jest niekończącym się źródłem cudów dla turysty. Góry i plaże również znajdują się w katalogu tego kraju” - czytamy na łamach „Télépro”. Wartość czytelnicza niewielkiego tekstu promującego portal www.pologne.travel jest znacząco wyższa od oficjalnej ceny za miejsce jego publikacji, za które zleceniodawca reklamy zapłaciłby  wydawcy 5,5 tys. euro.

Do góry