en
en

Dziennikarze z Ukrainy poznawali walory turystyki medycznej północnej Polski

W połowie grudnia odbyła się już szósta tegoroczna misja zagraniczna w ramach w ramach wdrażania poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe- Marka Polskiej Gospodarki Brand PO IR, tj. promocji polskich usług prozdrowotnych. Tym razem dziennikarze z Ukrainy zostali zaproszeni do Gdańska i okolic.

misja_ukraina.jpg

Pierwszego dnia grupa odwiedziła Klinikę Rehabilitacyjną w Krojantach oraz ośrodek rehabilitacyjny w Osieku, gdzie dziennikarze mieli okazję porozmawiać z pacjentami z Ukrainy, którzy od paru lat są zapraszani na leczenie w ramach projektu niesienia pomocy poszkodowanym w wyniku działań wojennych.

Na kolejny dzień wizyty gości zaplanowano zwiedzanie obiektów w Ciechocinku oraz nowej bazy zabiegowej Uzdrowiska. Zorganizowano również przejażdżkę meleksem do zabytkowej drewnianej cerkwi oraz tężni leczniczych.

Grupa miała także okazję poznać infrastrukturę największego szpitala w Gdańsku, a także odbyć wycieczkę po Europejskim Centrum Solidarności. 

Ostatni dzień pobytu wypełniło intensywne spotkanie z przedsiębiorcami z Pomorza. Swoją ofertę skierowaną na rynek ukraiński zaprezentowało kilkanaście podmiotów: portale dla pacjentów, kliniki medycyny estetycznej, kliniki stomatologiczne oraz specjalistyczne placówki medyczne. Długi dzień zakończył pobyt w spa w Sopocie i wieczorny spacer po mieście.

Spotkanie z przedsiębiorcami oraz pobyt grupy w Gdańsku został zorganizowany we współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną.

Do góry