en
en

Polska na falach belgijskiej radiostacji Viva Cité

lodz_manufaktura.jpg

Dwugodzinna audycja bazuje na interakcji z słuchaczami, którzy dzwonią do radia dzieląc się swoimi spostrzeżeniami czy doświadczeniami. W czasie jej trwania grają również o nagrodę główną – podróż  do omawianej destynacji. Kampania jest promowana na portalu radia i jego mediach społecznościowych oraz poprzez portal podróżniczy Le Journal de l’Evasion. W sumie każda audycja dociera do ponad 600 tysięcy odbiorców.

W grudniu, na falach Viva Cité prezentowany był Dolny Śląsk i nowe bezpośrednie połączenie lotnicze z Belgii do Wrocławia. W ostatnią sobotę, 27 stycznia, „bohaterem” audycji była Łódź, która prezentowała swoje atuty jako nietypowa destynacja city trip. Oryginalność miasta zachwyciła wielbicieli city break, którzy szeroko komentowali jej nieznany urok zarówno na Facebooku Viva Cité, jak i podczas audycji.

Wywiad z dyrektor brukselskiego ośrodka POT w Brukseli był też okazją do zaproszenia słuchaczy do odwiedzenia polskiego stoiska na największych belgijskich targach turystycznych Salon des Vacances.  Rozpoczną się one w Brukseli już za kilka dni.

Podróż do Łodzi wygrała pani Brigitte z Brukseli, która dotąd w Polsce nigdy nie była. Fundatorami nagrody i partnerami projektu są Łódzka Organizacja Turystyczna, hotel Double Tree by Hilton, firma Acora Event oraz Przedstawicielstwo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Brukseli.

Tematami następnej audycji „La Grande Evasion” będą Gdańsk i wystawa bursztynu „Amber. Tradition and Innovation”, którą Urząd Miasta Gdańska wspólnie z POT prezentować będą w Brukseli od 1 do 18 marca.

Do góry