en
en
Kontakt

ksow_ue_txt_2.jpg

Celem operacji pn. „Dobre smaki na wsi” jest  promocja turystyki kulinarnej na obszarach wiejskich z uwzględnieniem regionalnych tradycji, a pośrednio kuchni regionalnej i tradycyjnej oraz promocja tego wizerunku z wykorzystaniem najnowszych trendów w marketingu internetowym. Akcja ma za zadanie stworzenie wizerunku polskich obszarów wiejskich jako atrakcyjnego miejsca do prowadzenia biznesu gastronomicznego i wytwarzania żywności oraz do wypoczynku z dobrą kuchnią/produktami kulinarnymi w tle.

Cel ten zostanie osiągnięty poprzez współpracę z blogerami z wykorzystaniem najnowszych trendów w marketingu tzw. influencer marketingu. W ramach współpracy powstaną publikacje promujące dobre praktyki i wzorce mające zaprezentować walory kuchni regionalnej, a także zachęcić  do tworzenia profesjonalnych i kompleksowych produktów turystycznych, skoncentrowanych wokół restauracji zlokalizowanych na wsi, gospodarstw agroturystycznych i ekologicznych produkujących zdrową żywność, rodzinnych pensjonatów oferujących kuchnię regionalną  i wysokiej jakości produkty prosto z upraw i hodowli. 

Grupą docelową są mieszkańcy obszarów wiejskich, poszukujący źródła dochodu pozarolniczego, planujący założenie / rozwój istniejącego biznesu opartego na potencjale kulinarnym i kulturowym obszarów wiejskich. Bezpośrednią grupą docelową operacji będą właściciele 15 inicjatyw funkcjonujących na terenach związanych z 5 szlakami kulinarnymi: Podlaski Szlak Kulinarny, Szlak kulinarny „Kaliskie Smaki”, Szlak kulinarny „Podkarpackie Smaki”,  Szlak kulinarny „Świętokrzyska Kuźnia Smaków”, Szlakiem Kaszubskiej Żurawiny zlokalizowanych w województwach: podlaskim, wielkopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i pomorskim. Pozostałą grupą docelową będą turyści krajowi, osoby potencjalnie zainteresowane wypoczynkiem na wsi i turystyką kulinarną, poszukujące ciekawych doświadczeń smakowych w naturalnym, wiejskim środowisku.

Partnerem KSOW w ramach operacji jest Polska Organizacja Turystyczna (POT) w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Plan Operacyjny na lata 2018-2019 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Umowa na realizację operacji została zawarta: 28.07.2020 r.

Data zakończenia realizacji zakresu rzeczowego operacji: 31.08.2021 r.

Przewidywane efekty: Przeprowadzenie akcji będzie miało efekt w postaci publikacji online przez 5 wybranych influencerów z 15 miejsc inicjatyw. Publikacje w różnej formie zostaną opublikowane przez influencerów w ich kanałach (blogi lub profile w mediach społecznościowych) i spopularyzowane z wykorzystaniem zbudowanych przez nich zasięgów i społeczności. Relacje wraz z linkami do materiałów stworzonych przez inflencerów będą publikowane w mediach należących do Polskiej Organizacji Turystycznej (strona polska.travel, kanały w mediach społecznościowych). Publikacje powstałe w ramach operacji będą miały łączny zasięg dotarcia do grupy docelowej w liczbie co najmniej 200 000 użytkowników.

Odwiedź portal KSOW – http://ksow.pl

Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.

 

Do góry