en
en
Kontakt

Archiwalne badania i analizy

 2011 rok

  • {docs alias="badanie-konsumentow-usug-turystycznych-w-polsce2011"[0]}Badanie konsumentów usług turystycznych w Polsce 2011{/docs}
  • {docs alias="wskanik-uytecznoci-turystyki-zagranicznej-wutz-2011"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej WUTZ 2011{/docs}
  • Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych na wybranych rynkach emisyjnych w relacji do ofert głównych konkurentów:
    - {docs alias="konkurencyjno-cenowa-lato2011"[0]}Lato 2011 - raport z badań{/docs}
    - {docs alias="anekstabelarycznylato2011"[0]}Aneks tabelaryczny Lato 2011{/docs}
  • Raport z badań Mystery Shopping w placówkach Informacji Turystycznej - {docs alias="raport-z-badania-tajemniczy-klient-w-placowkach-informacji-turystycznej"[0]}raport z badań {/docs}
    • e-mail kontaktowy w sprawie badań (dla ROTów i IT) to: jacek.idzikowski@pot.gov.pl
  • {docs alias="pubov1"[0]}Publikacja o projekcie V.1.{/docs}
  • Raport Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2011  Raport
  • Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych na wybranych rynkach emisyjnych w relacji do ofert głównych konkurentów. Zima 2010/2011 - {docs alias="ceny20102011raportzima"[0]}raport z badań{/docs}
  • Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach: niemieckim, brytyjskim i francuskim.- {docs alias="badanie-skutecznoci-kampanii-promocyjnej-polskipomiar-przed-kampani-1111"[0]}Pomiar „przed kampanią” - raport z I fali badania{/docs}
  • Turystyczna atrakcyjność regionów wschodniej Polski 2011.  - na podstawie raportu z II fali badania
  • Strategia komunikacji marketingowej na rynkach szwedzkim i holenderskim - {docs alias="raport-koncowy-strategia-komunikacji-marketingowej-na-rynkach-szwedzkim-i-holenderskim"[0]}Raport z badań{/docs}
  • ANALIZY RYNKÓW ZAGRANICZNYCH 2010 na bazie sprawozdań Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej + Chiny i Indie - materiał uzupełniający do strategii marketingowej. Do pobrania: {docs alias="analizarynkow2010"[0]}AnalizaRynków2010{/docs}

 2010 rok

  • Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych na wybranych rynkach emisyjnych w relacji do ofert głównych konkurentów:
    - {docs alias="zaoenia-metodologiczne-badania"[0]}Założenia metodologiczne badania{/docs}
    - {docs alias="lato-2010-raport-z-bada"[0]}Lato 2010 - raport z badań{/docs}
    - {docs alias="aneks-tabelaryczny"[0]}Aneks tabelaryczny{/docs}
  • Pre-test badania skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych wschodniej Polski {docs alias="raport-pot-v1"[0]}- raport z I fali badania{/docs}
  • Prezentacja kampanii promocyjnej walorów turystycznych wschodniej Polski Piękny Wschód - odkryj jak to blisko.
  • {docs alias="wskanik-uytecznoci-turystyki-zagranicznej-2010"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2010{/docs}
  • {docs alias="strategia-komunikacji-na-rynkach-brytyjskim-niemieckim-i-francuskim-diagnoza-oraz-raport-z-bada-jakociowych"[0]}Strategia komunikacji na rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. Diagnoza oraz raport z badań jakościowych{/docs}
  • Turystyka wyjazdowa Japończyków - {docs alias="raport-japonia"[0]}Raport Japonia{/docs}
  • Analiza tendencji w 2009-2010 na rynkach zagranicznych objętych działalnością Przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej {docs alias="analiza"[0]}Analiza{/docs}
  • Analiza podróży dziennikarskich organizowanych przez zagraniczne przedstawicielstwa Polskiej Organizacji Turystycznej {docs alias="podroe-dziennikarskie"[0]}Podróże dziennikarskie{/docs}
  • Regionalne badania konsumentów usług turystycznych {docs alias="regionalne-badania-konsumentow-usug-turystycznych"[0]}Publikacja pokonferencyjna{/docs}
  • Raport Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2010 Raport
  • Analiza rynku turystycznego Czech - {docs alias="rynek-turystyczny-czech"[0]}Rynek Turystyczny Czech{/docs}

 2009 rok

  • {docs alias="analiza-konkurencyjnoci-oraz-znaczenia-polski-jako-destynacji-turystycznej-dla-wybranych-rynkow-emisyjnych-w-2008-roku"[0]}Analiza konkurencyjności oraz znaczenia Polski jako destynacji turystycznej dla wybranych rynków emisyjnych w 2008 roku{/docs}
  • {docs alias="wskaznik-uzytecznosci-turystyki-zagranicznej-2009"[0]}Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2009 - dokument w formacie PDF{/docs}
  • {docs alias="metodologia-mysterycheck-na-przykadzie-pilotaowego-projektu-w-regionach-odzkim-maopolskim-i-warmisko-mazurskim"[0]}Metodologia MysteryCheck na przykładzie pilotażowego projektu w regionach: łódzkim, małopolskim i warmińsko-mazurskim{/docs}
  • {docs alias="rynek-niemeicki-trendy"[0]}Trendy i analizy wakacyjnych kierunków niemieckich turystów{/docs}
  • {docs alias="2ef9e4dc39b6ef852ed4362d53fea8d4"[0]}Potencjał i gradacja wartości produktów turystycznych województw{/docs}.
  • {docs alias="88be6e2bcaa64263c1d9461aa98b8ac3"[0]}Potencjał rynków dla turystyki medycznej (z wyłączeniem sektora uzdrowisk, spa i wellness) w ocenie Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej{/docs}

  • Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych w relacji do ofert głównych konkurentów
    Pobierz: {docs alias="00d1a04ec773afd78d8611fd6544af15"[0]}plik nr 1{/docs}, {docs alias="ec47048e3504cc402c9ecbb4d4efff56"[0]}plik nr 2{/docs}
  • Wyniki badań krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego:
    • {docs alias="9f3ff9102307e917068fc8871a445c29"[0]}Podróże Polaków I półrocze 2009 (MSiT) badanie Inst.Turystyki{/docs}
    • {docs alias="8772af47be4315950fec705ec9a1ec59"[0]}Podróże Polaków lato 2009 (MSiT) badanie Inst.Turystyki{/docs}
    • {docs alias="e7f49673211e6e8bf11b7f0b5c8e8c07"[0]}Przyjazdy do Polski I półrocze 2009 (MSiT) badanie Inst.Turystyki{/docs}
    • {docs alias="f8a1924f1e4a958d00d1ea97f98f7d40"[0]}TURYSTYKA polska uklad regionalny 2008r. (MSiT) badanie Inst.Turystyki{/docs}

 2008 rok

  • Badanie pilotażowe ryku turystyki biznesowej (MICE) - województwo wielkopolskie. Metodologia oraz raport z badania. {docs alias="2c3ee36c16edffee7183a6f4ce1f2e9e"[0]}Dokument w formacie .pdf{/docs}
  • Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015 - pełna wersja dokumentu
  • Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015 - {docs alias="b86ccbfc94b9f9e9ff1774fb28043bae"[0]}pobierz ekspertyzę,{/docs}

  • Strategia promocji turystyki na lata 2009-2015. Diagnoza, przygotowanie założeń - {docs alias="b00ebd1c116297241cca279161887320"[0]}dokument w formacie .pdf {/docs}

  • Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2008

    • {docs alias="351bd3112b315b885944b5c3980c39e7"[0]}dokument w formacie .pdf{/docs}

    • {docs alias="6bef01ad3d61521293462d209e8cf68d"[0]}prezentacja w formacie .ppt{/docs}

  • Badania ankietowe profilu społecznego turystów krajowych zwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). {docs alias="badania-ankietowe-profilu-spoecznego-na-strone-www"[0]}Raport z badań w formacie .pdf{/docs}

 2007 rok

Analiza turystyki przyjazdowej do Polski z Izraela:

  • {docs alias="5e36b3dd989166af58f8029a12e328ae"[0]}dokument w formacie .doc{/docs}
  • {docs alias="edd75d815c566e53974c1dfe98ff4f20"[0]}prezentacja w formacie .ppt{/docs}
  • The Market for Travel and Tourism in Israel {docs alias="4d121ea286e4b62fd4e1c0c2ac71ad68"[0]}dokument w formacie .pdf{/docs}
  • Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2007
    • {docs alias="1287cdb591207739e489ac36444c2c08"[0]}dokument w formacie .pdf{/docs}

    • {docs alias="b67021881c9e90a9943f66f13624230b"[0]}prezentacja w formacie .ppt{/docs}

  • {docs alias="ac23dc7d23de6d0eaeb97349137fd6cd"[0]}Prognozy wyjazdów z poszczególnych krajów i przyjazdów do Polski{/docs} w latach 2006-2009 oraz prognoza globalna przyjazdów do Polski do 2013 roku

  • Charakterystyka rynków zagranicznych. {docs alias="9d117885041d542b30737e0b939d1481"[0]}Rozszerzone charakterystyki wraz z segmentacją{/docs}

  • Raport {docs alias="b6ca1a83f7cad7c847e1fd6a4116855d"[0]}Poland Conference Market Survey{/docs} („Profesjonalni planiści konferencyjni z rynku brytyjskiego i niemieckiego organizujący konferencje  w Polsce”.)

  • Raport MICE Poland i Instytutu Turystyki {docs alias="25d2f51e63b92d8f76b5b8579b24881f"[0]}„Turystyka biznesowa w Polsce”{/docs}

 2006 rok

  • Charakterystyka rynków zagranicznych - {docs alias="81fd25c947a027e928d6b9891e99d5b2"[0]}kierunki rozwoju turystyki na rynkach zagranicznych{/docs}
  • Raport {docs alias="c4f9a9eb308e15c5865b1006fb565958"[0]}DESTINATION MYSTERY SHOPPING - A strategic research project into the quality & service mentality of conference & incentive suppliers in Poland{/docs}

 2005 rok

  • Badania ankietowe - {docs alias="c2fdd3bccac4d4505a8e04c82b0a06e9"[0]}profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę 2005{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="708bd8a7e9e080065b671665640d75ed"[0]}Rynek brytyjski 2005{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="4fda7ed970478fe2c8818740de39486e"[0]}Rynek niemiecki 2005{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="47883f382e8f32e7405f581597ff5446"[0]}Rynek czeski 2005{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="6a8f45628f5f2169f1b5fea8b503570d"[0]}Rynek rosyjski 2005{/docs}

 2004 rok

  • Charakterystyka - {docs alias="55574e1212eb1213115cf642f1db005a"[0]}Rynek włoski 2004{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="f24960575f218a35d2773be53bf6c64c"[0]}Rynek ukraiński 2004{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="4a91c1bf90bb6ea30b0f437cdc6f3e52"[0]}Rynek francuski 2004{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="429d9c4bb2c99a695dcc487b59cbc0de"[0]}Rynek duński 2004{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="3b6c11b7aae0874eb612e6d32234c4cf"[0]}Rynek holenderski 2004{/docs}
  • Charakterystyka - {docs alias="9b738e5d16bec213a700ac8d22a26e7c"[0]}Krajowy rynek atrakcji turystycznych 2004{/docs}
  • Badania ankietowe - {docs alias="df7dea960eced91fedab5386002943d8"[0]}profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę 2004{/docs}
Do góry