en
en

Archiwalne badania i analizy

 2011 rok

  • Raport z badań Mystery Shopping w placówkach Informacji Turystycznej - raport z badań
    • e-mail kontaktowy w sprawie badań (dla ROTów i IT) to: jacek.idzikowski@pot.gov.pl

 2010 rok

  • Analiza tendencji w 2009-2010 na rynkach zagranicznych objętych działalnością Przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej

 2009 rok

 2008 rok

  • Badanie pilotażowe ryku turystyki biznesowej (MICE) - województwo wielkopolskie. Metodologia oraz raport z badania. Dokument w formacie .pdf
  • Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015 - pełna wersja dokumentu
  • Analiza wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015 -

  • Strategia promocji turystyki na lata 2009-2015. Diagnoza, przygotowanie założeń - dokument w formacie .pdf

  • Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2008

  • Badania ankietowe profilu społecznego turystów krajowych zwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań w formacie .pdf

 2007 rok

Analiza turystyki przyjazdowej do Polski z Izraela:

 2006 rok

 2005 rok

 2004 rok

Do góry