en
en
Kontakt

Zagraniczni dziennikarze w Polsce


W lipcu i sierpniu Polskę na zaproszenie POT odwiedzili dziennikarze z Niemiec i Włoch. Goście z Włoch mieli okazję zobaczyć wyjątkowe miejsce jakim jest Trasa turystyczna w Wieliczce. Po wizycie w Polsce powstanie film o Wieliczce, który zostanie pokazany w programie TV MarcoPolo.


Dla dziennikarzy z Niemiec ze względu na specyfikę reprezentowanych przez nich media została przygotowana specjalna prezentacja polskiej oferty caravaningowej, a także promocja regionu zachodniopomorskiego. Dodatkowym atutem artykułów po tym study press jest fakt, że  ukażą się w prasie zarówno codzienniej jak i  branżowej w czasie kiedy będą odbywały się targi Caravan Salon w Dusseldorfie.



W najbliższym czasie POT pzrygotował także wizyty dla dziennikarzy z takich krajów  jak:

1. Japonia


Wizyta studyjna ekipy telewizyjnej TV Man Union, Inc. 

TV Man Union realizuje programy dla telewizji TBS, która chętnie  podejmuje tematykę polską. Wizyta japońskiej ekipy telewizyjnej będzie dotyczyć programu służącego rozbudzeniu zainteresowań Polską oraz propagowaniu wiedzy o naszym kraju. Miejsca, które zostaną zaprezentowane w programie TV Man Union, to miejsca mało znane, tj. Jawor, Osówek czy Walim. Ekipa filmowa będzie mogła przedstawić w swoim programie ciekawostki oraz osobliwości poznanych miejsc. Historię, niewyjaśnione tajemnice, a także przyrodę oraz historyczne zabytki.

 


2. Holandia


Dziennikarze holenderskiej prasy konsumenckiej oraz specjalistycznej, która ma na celu promocję miasta Warszawy oraz obchodów Roku Chopina. Celem jest zwiększenie zainteresowania Rokiem Chopinowskim w 2010 roku oraz wyjazdami weekendowymi do warszawy, m. in. na koncerty czy zakupy przez turystów indywidualnych.

 


 3. Stany Zjednoczone


Podróż studyjna dla grupu 5-7 dziennikarzy reprezentujących Ravel Journalists Gild ma się odbyć w terminie.

TJG jest profesjonalną organizacją amerykańskich mediów turystycznych, której artykuły powstałe w wyniku jednej podróży docierają do kilkudziesięciu milionów ludzi. Celem podróży jest przedstawienie dziennikarzom amerykańskim kulturalnych atrakcji turystycznych wraz z uwzględnieniem roku Chopinowskiego oraz atrakcji związanych z dziedzictwem przemysłowym. Prezentowane miejsca to m. in. Warszawa, Kraków czy Śląsk.

Do góry