WorldHotel 2010
W dniach 29 września – 1 października 2010 w Centrum MT Polska w Warszawie właściciele obiektów noclegowych, inwestorzy oraz architekci i projektanci wnętrz spotkają się podczas kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010. Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo ciekawie, bowiem organizatorzy, oprócz kompleksowej oferty, przygotowali wyjątkowy program szkoleń i seminariów.
Ekspozycja targowa podzielona jest na pięć sektorów tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanteria hotelowa, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów hotelowych, rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń, infrastruktura rekreacyjna, spa&wellness.
Oferta wystawców skierowana jest m.in. do: właścicieli i menedżerów hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów spa&wellness, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych i agroturystycznych, centrów konferencyjnych, architektów i projektantów wnętrz, inwestorów oraz wykonawców.
Eksperci mają głos - unikalny program szkoleń
Tylko w ramach WorldHotel odwiedzający będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, konferencjach i spotkaniach branżowych, będących cennym źródłem wiedzy i pomysłów oraz bodźcem do poszukiwania najbardziej opłacalnych rozwiązań w biznesie hotelarskim.
Uczestnicy szkoleń dowiedzą się m.in.:
- w jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia obiektu noclegowego oraz jak wybudować
„oszczędny” obiekt;
- jakie są możliwe źródła finansowania inwestycji w sektorze hotelarskim, jak je szybko i sprawnie
pozyskiwać;
- jak zwiększyć atrakcyjność obiektu i zyskać przewagę konkurencyjną;
- jak zaprojektować i urządzić SPA, które przyciągnie klientów i zatrzyma ich na dłużej;
- na czym polegają eko trendy w branży noclegowej. Więcej – program szkoleń.
Podczas Targów WorldHotel, na stoiskach eksperckich będzie można również skorzystać nieodpłatnie z indywidualnych konsultacji doradców specjalizujących się m.in. w analizach regionalnych rynków hotelowych i potencjału wybranych lokalizacji, opracowywaniem kampanii marketingowych, biznesplanów i kosztorysów dla remontów i modernizacji, a także doradztwem w zakresie projektowania, zarządzania, prawa i finansów.
Z prerejestracją łatwiej!
Organizatorzy zachęcają do rejestracji online, dzięki której można kupić bilet wstępu 50% taniej – rejestracja.worldhotel.pl. Rejestracja czynna od 1 lipca 2010. Więcej informacji na stronie internetowej targów - www.worldhotel.pl.