en
en

Workshop w Rydze i Talinie

Polska Organizacja Turystyczna, przy współpracy sekcji ekonomicznych Ambasady Polskiej w Rydze oraz Tallinie, zorganizowała dwa workshopy dla przedstawicieli łotewskich i estońskich biur podroży: 1 kwietnia br. w Rydze oraz 3 kwietnia br. w Tallinie.

Polska Organizacja Turystyczna, przy współpracy sekcji ekonomicznych Ambasady Polskiej w Rydze oraz Tallinie, zorganizowała dwa workshopy dla przedstawicieli łotewskich  i estońskich biur podroży:   1 kwietnia br. w Rydze oraz 3 kwietnia br. w Tallinie.


Ze strony polskiej w warsztatach brały udział następujące firmy: Intourist Polska, Polish Tavel Quo Vadis, Holiday Travel, Furnel Travel (tylko w Rydze) oraz START Hotel. Warsztaty w Rydze otworzył Pan Krzysztof Bartosz – Radca Handlowy Ambasady RP na Łotwie, natomiast w Tallinie p. Tomasz Chłoń – Ambasador RP w Estonii. W obydwu przypadkach rozmowy bilateralne poprzedzone zostały ok. 30-40 minutową prezentacją multimedialną o Polsce, zakończoną loterią, w której nagrodami były upominki promocyjne z logo POLSKA (plecaki, kubki termiczne, koszulki polo, t-shirty etc.)


Workshop w Rydze odbył się w sali konferencyjnej Hotelu Riga. Z zaproszonych 49 turopertorów (potwierdzonych 23) na prezentację oraz warsztaty dotarło 13 biur oraz jeden przedstawiciel mediów („Czas”):

Balic Travel Group, SIBUS Turisma Agentura, HRG Latvia, Latvia Tours, NAOS Travel Agency, Jurmala Tourism Bureau, Poetika Travel Service, LAIMTURE Turisma Agentura, ECC Europe Travel Centre, Destination Management Company, Jurmala Spa and Tourism Information Centre, TBS Transport Business Service, Polijas Informacijas Centrs TURIS.

Workshop w Tallinie odbył się w nowoczesnym i dobrze położonym hotelu Meriton Grand.  Z zaproszonych i potwierdzonych ok. 30 łotewskich turoperatorów w spotkaniu brało udział 8 firm oraz przedstawiciel prasy: TALLINNTOUR Travel Agency, Cornet Group, AVES Travel, Estonian Association of Travel Agents (80 biur), AGM Reisiburoo, WIRS Travel Agency, VM Reisid , Con-ex.

Zarówno w Rydze, jak i Tallinie było duże zainteresowanie możliwościami spędzania wolnego czasu   w Polsce. Większość osób deklarowała chęć dodania lub poszerzenia swojej oferty o Polskę, co w przyszłości może mieć wpływ na zmianę tendencji przyjazdów z tranzytowych na pobytowe.


 


Do góry