en
en
Kontakt

Wizyta dyrekcji TUI Belgium w Warszawie. Dobra koniunktura dla stolicy

TUITUI Belgium poszerza ofertę na Polskę. Po Krakowie kolej na Warszawę. Kolejna dobra wiadomość z belgijskiego rynku branżowego. Rok temu, największy touroperator na rynku belgijskim - TUI Belgium (Jetair), obsługujący 2 miliony klientów, wprowadził city trip do Krakowa do swojej oferty katalogowej. Podczas, gdy sprzedaż wyjazdów do innych miast europejskich proponowanych przez TUI Belgium zdecydowanie spadła w ostatnim sezonie, polski produkt już w pierwszym roku odnotował ogromny (i zasłużony) wzrost: 17% w górę.

Wykorzystując fakt, iż w Belgii w widoczny sposób wzrasta zainteresowanie wyjazdami typu city trips do Polski, Zagraniczny Ośrodek POT w Belgii zaprosił dyrekcję TUI Belgium: Patricka Vancompernolle i Inge Tulip do Warszawy. Podróż zorganizowana została we współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną i miała na celu zaprezentowanie najważniejszych atrakcji stolicy. Przewidziano też czas na rozmowy z potencjalnymi polskimi partnerami.

- Warszawa to wspaniała kombinacja tradycji i nowoczesności, także w odniesieniu do hoteli. Zachwyca przepyszna i niedroga polska kuchnia oraz wspaniałe (choć drogie) wina. I na koniec coś, co bardzo ubogaca każdy city trip: niezwykle mili i przyjacielscy mieszkańcy - powiedział Patrick Vancompernolle po powrocie z podóży.

Trzymamy kciuki aby rozmowy biznesowe z polskimi partnerami uwieńczone zostały sukcesem i wprowadzeniem kolejnego Warszawy do oferty katalogowej TUI na rynku belgijskim. Mamy też nadzieję, że za rok będziemy mieli przyjemność podać dobre wiadomoścui na temat dalszego poszerzania polskiej oferty.

Do góry