en
en

Spotkania branżowe i kampanie wizerunkowe czyli Polska dla każdego Nordyka jesienią 2016

270x136_4autobus.jpg

Od 3 października jeżdżą ze Sztokholmu na okoliczne lotniska autobusy zachęcające do wzięcia udziału w konkursie na świąteczno-zimowy weekend w Warszawie. Kampania ma zasięg ponad miliona potencjalnych odbiorców a dodatkowe wsparcie zapewniają: prawie 900 tysięcy odsłon banerów reklamowych na stronach popularnych przeglądarek destination.se i sistaminuten.se, informacja w newsletterze i na kanałach społecznościowych portali oraz wykorzystane własnych baz danych. Wśród partnerów przedsięwzięcia znajdują się fundatorzy nagród w konkursie - Warszawska Organizacja Turystyczna i Polskie Linie Lotnicze LOT.

4autobusOd 3 października jeżdżą ze Sztokholmu na okoliczne lotniska autobusy zachęcające do wzięcia udziału w konkursie na świąteczno-zimowy weekend w Warszawie. Kampania ma zasięg ponad miliona potencjalnych odbiorców a dodatkowe wsparcie zapewniają: prawie 900 tysięcy odsłon banerów reklamowych na stronach popularnych przeglądarek destination.se i sistaminuten.se, informacja w newsletterze i na kanałach społecznościowych portali oraz wykorzystane własnych baz danych. Wśród partnerów przedsięwzięcia znajdują się fundatorzy nagród w konkursie - Warszawska Organizacja Turystyczna i Polskie Linie Lotnicze LOT.

Jesienne wydarzenia na rynku skandynawskim

Organizowana przez Stowarzyszenie Fińskich Agentów Turystycznych SMAL szósta edycja Rail & Road Show rozpoczęła się tradycyjnie w Helsinkach, by przy współudziale fińskich kolei VR oraz przewoźników autokarowych.  Zagraniczny Ośrodek POT w Szwecji również wziął udział imprezie i spotkaniu z ponad 160 pracownikami lokalnych przedsiębiorstw turystycznych, z których znaczna większość miała okazję odwiedzić Polskę. Do miejscowości Vaasa i Oulu przyjechała właścicielka biura turystycznego w Rovaniemi, która specjalnie przejechała ponad 200 km, by wziąć udział w warsztatach.

Jesień w ZO POT Sztokholm rozpoczęła się zgodnie z kalendarzem szkolnym, obowiązującym w krajach nordyckich - warsztaty branżowe w Norwegii zostały zaplanowane na ostatni tydzień sierpnia 2016. Wspólnie z Mazurkas Travel, które jako pierwsze zgłosiło swoje zainteresowanie wzięciem udziału w imprezie, ZO POT wziął udział w spotkaniu z pracownikami lokalnych biur podróży w Trondheim, Bodo i Tromso. Łącznie w warsztatach udział wzięło ponad 50 agentów, reprezentujących największe sieci biur podróży, takich jak Via Egencia, Berg Hansen i Ticket.

W trosce o turystów indywidualnych ZO POT zadbał także o wizerunek Polski jako destynacji turystycznej w Danii. W październikowym wydaniu prestiżowego magazynu turystycznego Vagabond, nagrodzonego za najlepszy design 2016 przez MDID NO 06 (Duńskie Stowarzyszenie Grafików Prasowych), ukazał się obszerny artykuł o Krakowie. Wydanie to będzie kolportowane podczas The Quality Fair w Kopenhadze w terminie 21-23 października 2016 jako “gazeta targowa”, wspierając tym samym obecność Polski na imprezie, gromadzącej rokrocznie ponad 15.000 odwiedzających, głównie klientów z grupy premium.

 

Do góry