en
en

Rusza II edycja Konkursu Złote Formaty

Rusza II edycja konkursu Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów na najlepsze projekty promocyjne zrealizowane w 2007r. Już teraz miasta i regiony mogą zgłaszać swe projekty do tego prestiżowego konkursu, którego stawką są cztery kampanie reklamowe. 22 kwietnia 2008 roku podczas uroczystej Gali poznamy najlepsze projekty promocyjne zrealizowane przez polskie miasta i regiony.

Rusza II edycja konkursu Złote Formaty w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów na najlepsze projekty promocyjne zrealizowane w 2007r.  Już teraz miasta i regiony mogą zgłaszać swe projekty do tego prestiżowego konkursu, którego stawką są cztery kampanie reklamowe. 22 kwietnia 2008 roku podczas uroczystej Gali poznamy najlepsze projekty promocyjne zrealizowane przez polskie miasta i regiony.

Konkurs "Złote Formaty" jest jednym z kluczowych elementów Festiwalu Promocji Miast i Regionów. "Złote Formaty" promują  osiągnięcia i zachęcają miasta do ciągłego podwyższania poziomu realizowanych projektów promocyjnych. „Wygrana w konkursie jest wyróżnieniem dla nagrodzonego miasta, ale też wskazówką dla przedstawicieli innych miast i regionów, jakie przykłady warto naśladować w swych działaniach. W zeszłorocznej edycji poziom prac był bardzo wysoki. Z niecierpliwością czekamy na projekty zrealizowane w roku 2007, który śmiało można nazwać rokiem marketingu miejsc”  - mówi Janusz Malinowski, prezes Zarządu Grupy Ströer, organizatora Festiwalu.

Celem II edycji konkursu "Złote Formaty" jest wyłonienie najlepszych projektów służących promocji miast i regionów zrealizowanych w 2007 roku. Konkurs obejmuje cztery kategorie: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie projekty, które realizują cele promocyjne miast i regionów i służą budowaniu ich pozytywnego wizerunku.

Nagrodą główną w konkursie "Złote Formaty" są cztery kampanie reklamowe o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z kategorii konkursowych. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów  wynosi 400 tys. PLN. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer. Ponadto przyznane zostaną statuetki "Złotych Formatów" oraz dyplomy uznania dla projektów, które zajmą odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce w każdej z czterech kategorii konkursu. W II edycji Konkursu "Złote Formaty " zostanie również przyznana Nagroda Specjalna Związku Miast Polskich. Nagroda będzie miała charakter pieniężny.

Projekty można nadsyłać do Biura Organizacyjnego Festiwalu Promocji Miast i Regionów do 14 marca br. Wyniki Konkursu "Złote Formaty" zostaną ogłoszone 22 kwietnia 2008 roku podczas uroczystej Gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton
w Warszawie. W celu zapewnienia wysokiego poziomu i fachowości w ocenie zgłoszonych projektów promocyjnych I edycji konkursu "Złote Formaty" Organizator zaprosił do wzięcia udziału w pracach Jury ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości życia publicznego. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełnić będzie Kancelaria Prawna "Zakrzewski Domański Palinka".

Do pierwszej edycji konkursu "Złote Formaty" 54 miasta zgłosiły ponad 120 projektów. Laureatami pierwszych miejsc zostały Poznań, Rzeszów, Włocławek i Niepołomice. Informacje dotyczące realizacji poszczególnych kampanii dostępne są na stronie www.outdoordlamiast.pl

Dodatkowych informacji na temat zasad Konkursu Złote Formaty oraz Festiwalu Promocji Miast i Regionów udziela: Biuro Organizacyjne Festiwalu Promocji Miast i Regionów, tel.: + 48 22 898 28 68, od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-13:00; adres e-mail: festiwal@hillandknowlton.pl; Szczegółowe informacje na temat Konkursu Złote Formaty oraz całego Festiwalu znajdują się na stronie www.outdoordlamiast.pl/festiwal.

Kontakt:

Małgorzata Figwer
malgorzata.figwer@hillandknowlton.pl
tel. 0 22 646 22 02 lub 0 601 27 88 55

Do góry