en
en
Kontakt

Prawie 2 mln osób "podzieliło się Polską"

81 897 110 UU, 1500 postów opatrzonych tagiem #SharePoland, w tym 510 publikacji biorących udział w konkursie to wynik kampanii #sharePoland zrealizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Wielkopolską Organizacją Turystyczną podczas tegorocznych Światowych Dniach Młodzieży.

18 lipca - 7 sierpnia Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Wielkopolską Organizacją Turystyczną zorganizowała konkurs będący elementem kampanii rekomendacyjno - angażującej, skierowanej do turystów oraz pielgrzymów przebywających w Polsce. Kampania miała na celu zachęcenie zagranicznych turystów/pielgrzymów przybyłych na Światowe Dni Młodzieży do podzielenia się wrażeniami z pobytu w Polsce oraz uzyskanie rekomendacji w postaci materiału fotograficznego i filmowego poprzez konkurs #SharePoland.

Razem ze startem kampanii została uruchomiona strona internetowa z galerią zgłoszeń konkursowych w subdomenie poland.travel share.poland.travel. Zgodnie z założeniami kampanii i konkursu, strona zaprojektowana była w taki sposób, żeby głosy oddawane na posty konkursowe bezpośrednio na serwisach społecznościowych oraz za pośrednictwem strony share.poland.travel kumulowały się. Dzięki temu na stronie internetowej można było na bieżąco śledzić przebieg konkursu.

Oprócz rozplanowania działań na portalach społecznościowych, pod kątem kampanii zostały przygotowane kreacje banerowe dedykowane stronom internetowym Polskiej Organizacji Turystycznej. Banery zostały przygotowane w 6 wersjach językowych - polskiej, francuskiej, włoskiej, niemieckiej, hiszpańskiej i angielskiej. Pierwszym postem zachęcającym do udziału w konkursie było specjalnie przygotowane video promujące. Na zakończenie konkursu przygotowane zostało video podsumowujące konkurs, zawierające wybrane zdjęcia opublikowane przez uczestników konkursu.

Do konkursu zostało zgłoszonych 510 ważnych zdjęć z czego 396 za pośrednictwem Instagrama, 114 Twittera. 20 366 głosów zostało oddanych na posty konkursowe a zasięg wszystkich postów z tagiem #SharePoland został oszacowany na 300 000.

Najwięcej głosów uzyskały zdjęcia:

Obraz1998 głosów

serduszkooo

 

 

 

 

 

 

 

 

Obraz2962 głosy

mojekontonainsta

 

 

 

 

 

 

Obraz3914 głosów

kamiil_lyna

 

 

 

 

 

 

Poza 3 laureatami konkursu zostało też wybranych 50 zdjęć spośród wszystkich zgłoszonych, które zostaną wykorzystane do produkcji kalendarza. Kalendarz będzie nagrodą dodatkową w konkursie, rozesłaną do uczestników, których zdjęcia zostały wyróżnione.

 

Do góry