en
en

POT operatorem Programu Promocji Usług Prozdrowotnych

270x136_x0kid__95.jpg

21 września 2016 roku Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Rozwoju podpisały umowę o partnerstwie przy wspólnej realizacji projektu ”Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe- Marka Polskiej Gospodarki”- Brand. W ramach tej umowy Polska Organizacja Turystyczne, jako Operator Programu Promocji Usług Prozdrowotnych będzie  wdrażała kolejny projekt finansowany ze środków unijnych - tym razem jako partner w projekcie Ministerstwa Rozwoju.

21 września 2016 roku Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Rozwoju podpisały umowę o partnerstwie przy wspólnej realizacji projektu ”Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe- Marka Polskiej Gospodarki”- Brand. W ramach tej umowy Polska Organizacja Turystyczne, jako Operator Programu Promocji Usług Prozdrowotnych będzie  wdrażała kolejny projekt finansowany ze środków unijnych - tym razem jako partner w projekcie Ministerstwa Rozwoju.

Koncepcja programu powstała w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju, obowiązujące dla wszystkich 12 programów realizowanych w ramach dużego projektu. Usługi prozdrowotne, jako inteligentna specjalizacja i jedyna ze sfery usług znalazła się w gronie takich dziedzin jak: sprzęt medyczny, maszyny i urządzenia, kosmetyki, IT/ICT, biotechnologia i farmaceutyka, moda polska, budowa i wykańczanie budowli, jachty i łodzie, meble, polskie specjalności żywnościowe, części samochodowe i lotnicze. Projekt zaplanowany jest na 3 lata.

Do pobrania: Koncepcja Programu Promocji Usług Prozdrowotnych (2017-2019)

Więcej informacji o Programie: TUTAJ

Do góry