en
en

Polska warta swojej ceny

Polska zajęła piąte miejsce w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index, krajów "Wartych swojej ceny". Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry.

Nasz kraj awansował w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI), wskazującego kraje o najlepszej marce - pisze "Puls Biznesu". Debiutowaliśmy w tym badaniu w zeszłym roku jako "Wschodząca gwiazda".

Teraz jesteśmy już wśród krajów "Wartych swojej ceny", zajmując w niej wysokie - piąte - miejsce. Wyprzedziliśmy Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry. Na pierwszym miejscu znalazła się Tajlandia.

Kategoria "Warte swojej ceny" wskazuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do poniesionych kosztów.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.

Do góry