Polska Organizacja Turystyczna patronem Tour de Pologne
Prestiżowy wyścig transmitowany przez telewizje i zagraniczne media stwarza niepowtarzalną okazję do promowania Polski, jako kraju atrakcyjnego turystycznie. Relacje na żywo z ostatniej edycji wyścigu za pośrednictwem Telewizji Polskiej obejrzało ponad 26 milionów ludzi na całym świecie. Impreza była również transmitowana w Eurosport 2 w dziewięciu wersjach językowych w 40 krajach świata. Na trasie, zawodników obserwowało ponad 2 miliony kibiców, ukazało się ponad 6 tys. artykułów prasowych a w internecie relacje bezpośrednio śledziło ok. 80 tys. internautów.
Polska Organizacja Turystyczna, jako koordynator działań promujących polskie regiony, miasta i atrakcje turystyczne zamierza wykorzystać możliwości jakie stwarza w tym zakresie Tour de Pologne. W przyszłości intencją POT i Lang Team, jest uczynienie z Tour de Pologne narodowego produktu turystycznego.
Trasa tegorocznego wyścigu liczy 1300 km i przebiega przez 400 malowniczych miejscowości. Więcej informacji na stronie www.tdp.poland.travel