en
en

" Polen Überrascht" - akcja promocyjna na rynku niemieckim

28 lutego na Dworcu Hauptbahnhof w Berlinie, przez który dziennie przechodzi ponad 300 tysięcy ludzi, został zamieszczony dwustronny plakat wielkości 10mx10m z hasłem promocyjnym „Polen überrascht".


Berlin2          Berlin3


28 lutego na Dworcu Hauptbahnhof w Berlinie, przez który dziennie przechodzi ponad 300 tysięcy ludzi, został zamieszczony dwustronny plakat wielkości 10mx10m z hasłem promocyjnym „Polen überrascht”.

 

Akcja promocyjna, której motywem przewodnim jest hasło „Polen überrascht“, jest skierowana przede wszystkim do młodych osób, otwartych na nowe miejsca, wyzwania, ciekawych naszego kraju i atrakcji turystycznych, których istnienia w Polsce się nie spodziewają lub z którymi kojarzą inne destynacje turystyczne.

 

Plakat na berlińskim dworcu głównym jest pierwszym elementem akcji, która będzie prowadzona przez POT na rynku niemieckim w 2008 roku. Kolejne elementy graficzne akcji będą pojawiać się w magazynach kolorowych, prasie codziennej oraz podczas targów turystycznych i imprez promocyjnych.

 

Uzupełnieniem akcji  „Polen überrascht“ będą podróże studyjne dziennikarzy niemieckich, organizowane do obiektów wellness i spa,

do dużych miast (oferta kulturalna, kulinarna i klubowa) oraz do miejsc atrakcyjnych dla wypoczynku aktywnego i uprawiania sportów ekstremalnych.

 

 berlin       Berlin1

 

 

 


Do góry