en
en
Kontakt

Podsumowanie VII konferencji European SITE Networking and Educational Programme ESNEP 2007 Warsaw

 Konferencja i towarzyszącę jej imprezy zostały bardzo dobrze odebrane przez gości czego dowodem są liczne przychylne opinie. (SITE Press Statement,

opinie uczestników). Zagraniczni uczestnicy powtarzali, że z pewnością  nie będzie to ich ostatnia wizyta
w naszym kraju.

Celem konferencji była promocja naszego kraju, w szczególności zaś Warszawy i Mazowsza. W konferencji uczestniczyło 205 gości z zagranicy i 75 gości z Polski. W czasie konferencji goście zapoznali się zarówno z tradycyjną polską gościnnością jak nowoczesnym obliczem Polski, różnorodną ofertą kulturalną oraz bogatą infrastrukturę turystyczną.


          Starannie opracowany scenariusz programu Incentives konferencji stopniowo wprowadzał zagranicznych gości w możliwości oferty polskiego rynku. Rozpoczęto prezentacją połączenia tradycji z nowoczesnością, czyli wielkomiejskiej kultury warszawskiej: pokaz mody młodych polskich projektantów oraz koncert Anity Lipnickiej i Johna Portera.  Drugi etap programu – Mazowsze zachwycił uczestników bogactwem oferty zarówno sportowej jak i kulturalnej, przy jednoczesnym podtrzymaniu charakteru świetnej zabawy w nieformalnym stylu. Uwieńczeniem i końcowym akcentem wraz z prezentacją wysublimowanej sztuki polskiej była uroczysta Gala w Auli Politechniki Warszawskiej, uświetniona wspaniałym występem Waldemara Malickiego oraz Art Collor Ballet.


Uczestnicy konferencji ze strony polskiej, przedstawiciele polskiej branży turystycznej reprezentujący rynek incentive travel mieli okazję do nawiązania kontaktów i promocję międzynarodowych elit opiniotwórczych. Według szacunków w oparciu o wyniki z poprzednich lat, organizacja takiego przedsięwzięcia w Polsce przynieść może w przyszłości  wzrost przyjazdów aż do 40 %  w tej dziedzinie.


Organizatorem VI konferencji European SITE Networking and Educational Programme ESNEP 2007 Warsaw: “The Passionate Heart of Europe” była Polska Organizacja Turystyczna Convention Bureau of Poland oraz Society of Incentive & Travel Executives.Convention Bureau of Poland od kilku lat prowadziło kampanię na rzecz zorganizowania kolejnej dorocznej konferencji edukacyjnej SITE ESNEP w Polsce.

 

Współorganizatorzy: Biuro Promocji m. st. Warszawa, Stołeczne Biuro Informacji

i Promocji Turystycznej

Business Partners: PLL „LOT”, Hilton Warsaw Hotel & Convention Center, Mazurkas Travel, Folwark Klepisko

Sponsorzy: Mazurkas Conference Center , Gościniec Kołomyja, D&M Adventure, Water Jet, Haxel

Media Partners: MICE Poland, TV Biznes

 

 Fillm z Mazovian Day: http://video.google.pl/videoplay?docid=3829435683361096200&hl=pl


 

 

 

 

 

 


Do góry