en
en

"Pochwal się Polską" - Piłkarze zachęcają

15 stycznia 2008 r. rusza kampania telewizyjna „Pochwalmy się Polską”, zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Niekonwencjonalna reklama utrzymana w formule piłkarskiej jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych Polski zaplanowanych przez Polską Organizację Turystyczną.

15 stycznia 2008 r. rusza kampania telewizyjna „Pochwalmy się Polską”, zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Niekonwencjonalna reklama utrzymana w formule piłkarskiej  jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych Polski zaplanowanych przez Polską Organizację Turystyczną.

Kampania telewizyjna promująca przyjazdy do Polski w okresie zimowym startuje
15 stycznia i potrwa do połowy lutego 2008 roku. Polska Organizacja Turystyczna (POT), autor kampanii, przygotowała ją reagując na spodziewane zmniejszenie liczby przyjazdów turystów ze wschodu w związku z wejściem Polski do strefy Schengen. W celu zainteresowania innej grupy turystów został przygotowany specjalnie na rynek brytyjski 30’ sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w stacjach TV Polonia, POLSAT 2 oraz uzupełniająco na portalu internetowym iTVP. Integralną częścią kampanii jest konkurs internetowy zamieszczony na specjalnej stronie www.pochwalmysiepolska.pl w którym do wygrania jest 10 wycieczek dwuosobowych do najatrakcyjniejszych miejsc w Polsce oraz 100 piłek futbolowych z limitowanej serii w barwach narodowych.

Głównymi bohaterami reklamy są piłkarze o nietypowych nazwiskach reprezentujących najsilniejsze atuty naszego kraju. I tak w reprezentacji „Polish National Team” występują: na bramce – Gościnny; w obronie - Bigos, Ciupaga, Wawelski; w pomocy – Mariacki, Żurek, Kiszony, Warkocz; a w ataku – Biesiada, Schabowy i Kulig. Drużynę prezentuje znakomity komentator sportowy Dariusz Szpakowski.

„Kampania jest skierowana do licznej polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii. Chcemy, aby Ci młodzi, przedsiębiorczy ludzie poczuli się honorowymi ambasadorami Polski i byli świadomi bogactwa walorów turystycznych, jakie może zaoferować nasz kraj ich angielskim kolegom. W reklamie przedstawiamy wspaniałą jedenastkę zawodników, symbolizujących zbiór atrakcji Południowej Polski w celu stworzenia nowego trendu przyjazdów na krótki urlop typu „city breaks” do tego regionu. Sądzimy, że różnorodność form aktywnego wypoczynku w połączeniu z możliwością skorzystania z licznych ofert tanich linii lotniczych jest unikalną propozycją spędzenia wolnego czasu, zarówno dla naszych rodaków z zagranicy jak i Brytyjczyków. Mamy nadzieję, że formuła sportowa reklamy pomoże nam dotrzeć do obu tych grup” - powiedział Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

W ramach działań wspierających, w brytyjskiej prasie została zaplanowana kampania wspierająca pt. „Zabierz kolegę”. Reklamy  ukażą się w „The Observer”, „The Guardian”, „The Daily Telegraph”, „The Sunday Telegraph”.


Zobacz spot reklamowy "Pochwalmy się Polską"

Pobierz informację prasową w formacie RTF

Pobierz informację prasową w formacie DOC

Do góry