en
en
Kontakt

"Pochwal się Polską" - Piłkarze zachęcają

15 stycznia 2008 r. rusza kampania telewizyjna „Pochwalmy się Polską”, zachęcająca do przyjazdu turystów do Polski. Niekonwencjonalna reklama utrzymana w formule piłkarskiej  jest pierwszym etapem międzynarodowych działań promocyjnych Polski zaplanowanych przez Polską Organizację Turystyczną.

Kampania telewizyjna promująca przyjazdy do Polski w okresie zimowym startuje
15 stycznia i potrwa do połowy lutego 2008 roku. Polska Organizacja Turystyczna (POT), autor kampanii, przygotowała ją reagując na spodziewane zmniejszenie liczby przyjazdów turystów ze wschodu w związku z wejściem Polski do strefy Schengen. W celu zainteresowania innej grupy turystów został przygotowany specjalnie na rynek brytyjski 30’ sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w stacjach TV Polonia, POLSAT 2 oraz uzupełniająco na portalu internetowym iTVP. Integralną częścią kampanii jest konkurs internetowy zamieszczony na specjalnej stronie www.pochwalmysiepolska.pl w którym do wygrania jest 10 wycieczek dwuosobowych do najatrakcyjniejszych miejsc w Polsce oraz 100 piłek futbolowych z limitowanej serii w barwach narodowych.

Głównymi bohaterami reklamy są piłkarze o nietypowych nazwiskach reprezentujących najsilniejsze atuty naszego kraju. I tak w reprezentacji „Polish National Team” występują: na bramce – Gościnny; w obronie - Bigos, Ciupaga, Wawelski; w pomocy – Mariacki, Żurek, Kiszony, Warkocz; a w ataku – Biesiada, Schabowy i Kulig. Drużynę prezentuje znakomity komentator sportowy Dariusz Szpakowski.

„Kampania jest skierowana do licznej polskiej emigracji w Wielkiej Brytanii. Chcemy, aby Ci młodzi, przedsiębiorczy ludzie poczuli się honorowymi ambasadorami Polski i byli świadomi bogactwa walorów turystycznych, jakie może zaoferować nasz kraj ich angielskim kolegom. W reklamie przedstawiamy wspaniałą jedenastkę zawodników, symbolizujących zbiór atrakcji Południowej Polski w celu stworzenia nowego trendu przyjazdów na krótki urlop typu „city breaks” do tego regionu. Sądzimy, że różnorodność form aktywnego wypoczynku w połączeniu z możliwością skorzystania z licznych ofert tanich linii lotniczych jest unikalną propozycją spędzenia wolnego czasu, zarówno dla naszych rodaków z zagranicy jak i Brytyjczyków. Mamy nadzieję, że formuła sportowa reklamy pomoże nam dotrzeć do obu tych grup” - powiedział Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

W ramach działań wspierających, w brytyjskiej prasie została zaplanowana kampania wspierająca pt. „Zabierz kolegę”. Reklamy  ukażą się w „The Observer”, „The Guardian”, „The Daily Telegraph”, „The Sunday Telegraph”.


Zobacz spot reklamowy "Pochwalmy się Polską"

Pobierz informację prasową w formacie RTF

Pobierz informację prasową w formacie DOC

Do góry