en
en
Kontakt

Najlepsze praktyki hospitality

ice krakówKrakow Convention Bureau oraz MPI Poland Chapter zapraszają 8 września do Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, na spotkanie edukacyjne poświęcone najlepszym praktykom obsługi klienta w branży hospitality.

Do udziału w konferencji zaproszono doświadczonych prelegentów z branży spotkań oraz komunikacji - dr Małgorzatę Majewską, pracownika naukowego Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ, Filipa Skrzeszewskiego z firmy Z-Factor oraz Agnieszkę Faracik-Leśniak współzałożycielkę DMC Poland oraz prezes Meeting Professionals International (MPI) Poland Chapter.

Podczas sesji wykładowej Dr Małgorzata Majewska, która szkoliła już wcześniej członków MPI Poland z negocjacji handlowych, opowie o autoprezentacji oraz o zasadach, o których trzeba pamiętać podczas komunikowania się z klientem. Filip Skrzeszewski, ekspert z firmy Z-Factor zajmujący się badaniami poziomu obsługi klienta w obiektach hotelowych, przedstawi zasady kierujące sprzedażą przychodzącą, pokazując najlepsze praktyki i najczęściej popełniane błędy.

W drugiej części odbęda się trzy 40-minutowe sesje warsztatowe w formacie Campifre. Małgorzata Majewska będzie mówić o świadomości własnego ciała i o tym, że nie możemy się nie komunikować, pokazując to na przykładzie pracy z kamerą. Natomiast Filip Skrzeszewski i Agnieszka Faracik-Leśniak będą prezentować konkretne przykłady z życia zawodowego branży spotkań. Forma warsztatu pomoże zadać nurtujące pytania, przedyskutować ciekawe tematy i przyswoić jak najwięcej praktycznych informacji.


Szczegóły oraz rejetsracja na stronie: www.mpiweb.pl/list3/zapraszamy-na-kolejne-spotkanie.html

Do góry