en
en

Międzynarodowa Konferencja „e-TRAVEL FORUM” 2009

Druga już edycja międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM odbędzie się w hotelu Holiday Inn w Warszawie w dniach 27-28 stycznia 2009 r. Organizatorzy i ich partnerzy, zapraszają wszystkich przedstawicieli biznesu turystycznego do udziału w tej konferencji.

e-Travel Forum 20091

Druga edycja międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM odbędzie się w hotelu Holiday Inn w Warszawie w dniach 27-28 stycznia 2009 r.


Organizatorzy i ich partnerzy, zapraszają wszystkich przedstawicieli biznesu turystycznego do udziału w tej konferencji. Będzie to najważniejsze, doroczne wydarzenie branżowe, na temat skutecznej sprzedaży produktów turystyczno-hotelarskich przez internet.

 

Pierwsza edycja e-TRAVEL FORUM zrealizowana w styczniu 2008 r. okazała się wielkim  sukcesem. Niezmiernie ważna i aktualna problematyka konferencji, dobór tematów i doborowi mówcy przyciągnęli ponad 240 uczestników.


Mówcy e-TRAVEL FORUM w 2009 roku przedstawią nowe spojrzenie na wyzwania, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystyczno-hotelarskiej oraz nakreślą szanse i możliwości wynikające z upowszechniania dostępu do internetu. Dodatkowo, sesje networkingowe zapewnią unikatowe kontakty biznesowe. Tegoroczna edycja w większym stopniu położy nacisk na spotkania panelowe i dyskusje. Z dużym zainteresowaniem spotkają się z pewnością panele nt. e-commerce w sektorze hotelarskim oraz e-commerce w biurach podróży i liniach lotniczych. e-Travel będzie owocować przez cały rok!

 

Uczestnikami „e-TRAVEL FORUM” będą przedstawiciele: biur podróży, tour operatorów, turystycznych portali internetowych, internetowych portali rezerwacyjnych, hoteli i sieci hotelarskich, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentanci firm oferujących oprogramowanie oraz nowe rozwiązania techniczne dla branży hotelarsko-turystycznej, uczelni, firm ubezpieczeniowych, finansowych i doradczych.

 

Konferencja e-TRAVEL FORUM 2009 została objęta patronatami Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Izby Turystyki, Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych. Patronami medialnymi zostali dotychczas: Brief for Poland, Drogowskaz.com.pl, Hotelnews.pl, Money.pl (patron internetowy), Podróżefirm.pl, TTG Polska, Travelmarketing.pl, Warsaw Voice. Patronat branżowy objęli: IAB Polska oraz Wiadomości Turystyczne. Partnerem merytorycznym jest Amadeus Polska a sponsorem diamentowym Elvia by Mondial Assistance. Konferencje przygotowują trzy firmy: OpenSky Systems & Services, Partneris and Meetings Management.

 

Wszystkie informacje nt. „e-TRAVEL FORUM” dostępne są na stronie

 http://e-travelforum.pl?affiliateID=782  

 

Biuro Organizacyjne konferencji „e-TRAVEL FORUM”:

Meetings Management, Menedżer Projektu: Anna Dembińska

ul. Omulewska 24 lok 7,  04-128 Warszawa

tel. 22 810 86 89, 22 813 70 75;  fax 22 810 89 08

e-mail: biuro@e-travelforum.pl;

www.e-travelforum.pl

.

 


Do góry