en
en
Kontakt

Kolejne artykuły po podróżach prasowych

art.frPonad 30 mln zł to szacowana wartość publikowanych/emitowanych artykułów i audycji radiowych i telewizyjnych, po podróżach prasowych. Prawie 140 takich podróży dla prawie 700 zagranicznych  dziennikarzy zrealizowała POT.

Podróże prasowe, choć mało spektakularne marketingowo, pozostają wciąż bardzo skutecznym narzędziem. W 2015 Polska Organizacja Turystyczna wraz ze swoimi zagranicznymi ośrodkami zrealizowała 139 takich podróży, w których wzięło udział 691 zagranicznych  dziennikarzy. Szacowana wartość publikowanych/emitowanych artykułów i audycji radiowych i telewizyjnych, liczona według cennika reklam w EURO wyniosła 31 964 474 zł.

W lipcowym (2016 r.) wydaniu magazynu "Air France Magazine " ukazał się bogato ilustrowany artykuł o Krakowie. Autorem tekstu jest François Simon, który przebywał w tym mieściew podróży prasowej, zorganizowanej przez Zagraniczny Ośrodek POT we Francji. "Air France Magazine" liczy 411 471 nakładu i jest dostępny na pokładach wszystkich samolotów tej, jednej z największych na świecie lini lotniczej. Dodać należy, że czas edycji tego artykułu nie został wybrany przypadkowo. Właśnie od lipca na trasie Paryż CDG- Kraków Balice uruchomiono nowe połączenie Air France, co w znacznym stopniu ułatwi komunikację z tym miastem w okresie wakacyjnego szczytu oraz w trakcie Światowych Dni Młodzieży.

 

Do góry